نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بتسدا برای بازی Skyrim کنسرت برگزار می‌کند

کمپانی بتسدا می‌خواهد در نیمه‌ی نوامبر (اواخر آبان‌ماه) در لندن کنسرتی با نام Skyrim in Concert برگزار کند.

بازی‌های ویدیویی آمیخته‌ای از هنرهای گوناگون هستند و از این‌رو به‌جز رویدادهای گیمینگ گاهی در برنامه‌های دیگر هم به جنبه‌های هنری آن‌ها پرداخته می‌شود. در این میان، The Elder Scrolls V: Skyrim، ساخته‌ی پرطرفدار کمپانی بتسدا (Bethesda Softworks)، موسیقی‌های خاطره‌انگیزی برای طرفداران‌اش دارد که همین امر باعث شده این کمپانی به فکر تدارک دیدن یک کنسرت با محوریت موسیقی‌های این بازی بیفتد.

بتسدا اخیراً اعلام کرده که قصد دارد در ماه آینده‌ی میلادی یک کنسرت ارکسترال را با نام Skyrim in Concert در شهر لندن برگزار کند. این کمپانی درباره‌ی رویداد نام‌برده این‌طور توضیح داده است:

Skyrim in Concert بر پایه‌ی ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی جرمی سول (Jeremy Soule) شکل گرفته و علاقه‌مندان کنسرت را به سفری خاطره‌انگیز و موسیقایی، از دل چشم‌اندازهای یکی از محبوب‌ترین [نسخه‌های مجموعه‌ی] The Elder Scrolls، می‌برد.

[این کنسرت] به‌طور زنده توسط ارکستر فیلارمونیک وینترهولد (Winterhold)، با همراهی گروه کر، اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان از تنظیم‌های کاملاً جدیدی لذت خواهند برد که تعدادی از حماسی‌ترین و شورانگیزترین تم‌های اسکایریم را شامل می‌شود؛ [قطعاتی] مانند Far Horizons ،The Streets of Whiterun و تم اصلی و پرشور Dragonborn. ضمناً غافلگیری‌های بیشتری هم در این شب [انتظار شما را می‌کشند.]

این مراسم، که به‌نوعی به مناسبت انتشار Skyrim Special Edition تدارک دیده شده، در ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) در سالن تئاتر لاندن پالادیوم (London Palladium) برگزار می‌شود. فروش بلیت‌ها هم از ۴ اکتبر (۱۳ مهرماه) آغاز می‌شود که بهای ارزان‌ترین آن‌ها ۲۶.۵ پوند است.

بازی Skyrim Special Edition در ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده