نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

امکان اضافه شدن نقشه GTA های قدیمی به GTA Online

بخش آنلاین بازی GTA V ممکن است میزبان نقشه نسخه‌های قدیمی این سری باشد.

اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که بر اساس آن، GTA Online که همان بخش آنلاین بازی GTA V است، تا سال ۲۰۲۰ دو DLC دریافت خواهد کرد که نقشه نسخه‌های قدیمی سری GTA را به آن اضافه می‌کند. در صورت تحقق یافتن چنین ایده‌ای، بازی راک‌استار به یک بازی MMO واقعی تبدیل خواهد شد که در آن می‌توان به مناطق مختلفی رفت.

این شایعه توسط یکی از کاربران انجمن‌های بازی مطرح شده است که پیش از این محتویات آپدیت هالووین بازی را هم فاش کرده بود که همگی آن‌ها به واقعیت پیوسته است. حال وی اعلام کرده است که GTA V در مجموع دو بسته نقشه دریافت خواهد کرد که اولی نقشه‌های North Yankton and Liberty City را به بازی اضافه خواهد کرد و قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شود و بسته دوم هم نقشه‌های San Fierro and Las Venturas را در تاریخ اکتبر ۲۰۱۸ به بازی اضافه خواهد کرد.

طبق اعلام این کاربر هر دو این بسته‌ها پولی بوده و قیمتی معادل یک بازی جدید خواهند داشت. جالب است بدانید که نقشه‌های San Fierro and Las Venturas در زمان ساخت بازی GTA V طراحی شده بودند که بعد‌ها به دلیل محدودیت‌های کنسول‌های نسل هفتمی، از بازی حذف شدند. حال اگر توضیحات این کاربر درست باشد، شاهد اضافه شدن این نقشه‌ها و همچنین نقشه‌هایی از GTA‌های قدیمی به بازی خواهیم بود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده