// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

سازنده CoD: Infinite Warfare قصد دارد حس و حال جنگ جهانی دوم را تکرار کند

بنظر می‌رسد تیم سازنده Call of Duty: Infinite Warfare قصد دارد حس و حال جنگ جهانی دوم را برای مخاطبین تکرار کند.

طبق جدیدترین گفت و گوی تیم سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، بنظر می‌رسد ‌آن‌ها شدیدا در تلاش هستند که با این بازی حس و حال جنگ جهانی دوم را برای مخاطبان به ارمغان بیاورند. توماس ساکولچای، طراح هنری ارشد این بازی، در جدیدترین گفت و گوی خود با گیم‌اسپات در این باره گفته است:

این نسخه تمام تمرکزش برروی یک بازی اکشن علمی تخیلی نیست بلکه، قصد داریم تا حدی حال و هوای جنگ جهانی دوم را نیز برای کاربران بوجود آوریم و چنین حس و حالی را دوست داریم این بار در فضا فراهم کنیم.

ساکولچای در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که استودیو اینفینیتی وارد، سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، با در برگرفتن یک داستان نظامی جنگ جهانی دوم و پیاده سازی المان‌های آن زمان با یک محیط فضایی و علمی تخیلی قصد دارد تا تجربه‌ای جدید را برای مخاطبان فراهم کند. همچنین گفته شده این روند، تصمیمی بوده که تیم سازنده آن را از همان ابتدای مراحل ساخت گرفته بوده است. وی در این باره می‌گوید:

ما تمانی بازه‌های جنگ را تجربه کرده و تنها یک مورد مانده است و ‌آن هم پیاده سازی یک بازی فضایی است. از این‌رو مجبور بودیم تا طراحی‌ها و مراحل توسعه خود را با حال و هوای ‌آن دوران پیاده سازی کنیم. با انجام تمامی این کارها توانستیم هویتی جدید از یک شوتر نظامی را در دل بازی خود قرار دهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده