نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

قهرمان جدید بازی Battleborn معرفی شد

بیست و ششمین قهرمان بازی Battleborn یک ربات با نام کید اولترا است.

استودیو گیرباکس، سازنده بازی Battleborn، یک قهرمان جدید برای این اثر شوتر آنلاین عرضه کرده است. این قهرمان بیست و ششمین هیرو بازی است و کید اولترا نام دارد. دارندگان سیزن پس این اثر قادر از امروز قادر به تجربه بازی با وی هستند و دیگر کاربران هم از تاریخ ۱۳ آبان به این هیرو دسترسی خواهند داشت. سازندگان با انتشار پستی کید اولترا را به شرح زیر معرفی کرده‌اند:

کید اولترا در اصل یک ربات مخصوص نگه‌داری از کودکان بود که سلاحی نداشت و فقط به انواع و اقسام کارتون‌ها و کتاب‌های کمیک مجهز شده بود. ولی پس از اینکه جهان به سمت تاریکی رفت، توانایی‌های این ربات دیگر کاربردی نداشتند. در این موقع بود که تیم بتلبورن وی را پیدا کرد و شخصیت‌های نوا و کلیس وی را به انواع و اقسام سلاح‌ها مجهز کردند. حال کید اولترا نه یک مراقب کودک، که یک بتلبورن است!

کید اولترا در میدان نبرد بیش‌تر نقش یک هیرو پشتیبان را ایفا می‌کند که قادر است نیرو‌های خودی را تقویت کرده یا سلامتی آن‌ها را احیا کند. وی دارای یک راکت‌لانچر است که می‌تواند ۶ راکت را به صورت سریع یا سه راکت را با حالتی قوسی‌شکل شلیک کند. وی همچنین می‌تواند یک پهپاد روی زمین قرار دهد که قادر است سلامتی ماکزیموم هم‌تیمی را افزایش داده و به مرور زمان آن‌ها را هیل کند. همزمان دو عدد از این پهپاد‌ها را می‌توان در میدان نبرد قرار داد.

Kid Ultra

وی همچنین قادر به شلیک نوع خاصی از گلوله است که از دشمنان عبور می‌کند و باعث می‌شود سرعت آن‌ها به صورت مقطعی کاهش پیدا کند. این ربات همچنین دو قابلیت آلتیمت هم دارد که اولی To The Rescue نام داشته و با فعال کردن آن قادر هستید پرواز کنید و در نتیجه مانور حرکتی‌تان بهتر شود. قابلیت بعدی هم که Aura of Justice نام دارد باعث می‌شود تا میزان آسیب هم‌تیمی‌ها در صورتی که کید اولترا نقشی در کشتن دشمنان داشته باشد، افزایش پیدا کند.

دارندگان سیزن پس یا نسخه دیلاکس بازی به صورت رایگان به این هیرو دسترسی خواهند داشت و گیمر‌های دیگر می‌توانند با پرداخت ۴۷,۵۰۰ پول درون‌بازی وی را خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده