نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

سازنده Halo 5 از احتمال عرضه DLC‌ های بیشتر برای بازی خبر داد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز از احتمال عرضه DLC‌های بیش‌تر برای Halo 5 خبر داده است.

بازی Halo 5: Guardians دقیقا یک سال پیش عرضه شد و از آن موقع تا به امروز استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده بازی، با عرضه ۹ آپدیت رایگان از بازی حمایت کرده و محتویاتی چون ۱۵ نقشه، ۶ حالت بازی و آیتم‌های Req بیشماری را به آن اضافه کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که حمایت سازندگان از این بازی هنوز هم به پایان نرسیده است. جاش هولمز، رییس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، با انتشار پستی در بلاگ رسمی بازی، اعلام کرده که آن‌ها کماکان به پشتیبانی خود از بازی ادامه خواهند داد. وی وعده داد که در آینده محتویات بیش‌تری برای حالت Warzone Firefight یا ابزار Forge بازی عرضه خواهد شد و تجربه حالت بیننده (spectator) هم بهبود خواهد یافت و در پایان اینکه گیمر‌ها قادر خواهند بود راحت‌تر وارد بازی‌های شخصی‌سازی شده در روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 شوند.

به‌علاوه استودیو ۳۴۳ اینداستریز در تلاش است تا سرور‌های این بازی را بهبود ببخشد و به‌زودی اطلاعات بیش‌تری در این زمینه با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت. بازی هیلو 5 جامعه کاربری بسیار بزرگی دارد و منطقی است که سازندگان دوست داشته باشند با انتشار محتویات جدید، این جامعه را حفظ کرده و حتی بزرگ‌تر کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده