// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

نینتندو تنها چهار بازی موبایل تا ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر می کند

برخلاف برخی شایعات نینتندو (Nintendo) تنها چهار بازی را تا ماه مارس ۲۰۱۷ برای گوشی‌های موبایل منتشر می‌کند.

تاکنون گفته‌هایی در برخی رسانه‌ها مبنی بر برنامه‌ریزی نینتندو برای انتشار پنج بازی برای دستگاه‌های موبایل تا پایان سال مالی ۲۰۱۶ (ماه مارس ۲۰۱۶ تا ماه مارس ۲۰۱۷) در برخی از رسانه‌های منتشر شده بود. با این حال، ما تنها از نام چهار عدد از این بازی‌ها با نام‌های Super Mario Run ،Fire Emblem ،Miitomoو Animal Crossing خبر دار هستیم.

اما اکنون به واسطه گزارش نیم‌سال نینتندو برای سرمایه‌گذاران که در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) رخ داد، برخی جزئیات قابل توجه را بدست آورده‌ایم. طبق اعلام نینتندو ظاهرا بازی معرفی نشده پنجم، قرار نیست تا پایان سال مالی ۲۰۱۶ منتشر شود. به این ترتیب، چهار بازی زیر لیست انتشار بازی‌های موبایل نینتندو را تا اطلاع بعدی تشکیل می‌دهند:

Nintendo Mobile Games

البته دو بازی Animal Crossing و Fire Emblem نیز هنوز رسما برای عموم به نمایش در نیامده‌اند. با توجه به اعلام نینتندو انتظار داریم تا در طول ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را از این دو بازی مورد انتظار دریافت کنیم. نینتندو اخیرا رسما تایید کرده که بازی Pokemon Go از نظر قانونی محصول این شرکت محسوب نمی‌شود؛ به دنبال این اعتراف، سهام نینتندو با کاهش قابل توجهی روبرو شد. علی‌رغم اعتراف نینتندو با این حال، نام سری بازی‌های پوکمون با این شرکت ژاپنی گره خورده است.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده