نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

کارگردان فیلم Doctor Strange از ایده خود برای ساخت دنباله آن می‌گوید

 اسکات دریکسون، کارگردان فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)، در مصاحبه جدید خود از ایده‌اش برای ساخت دنباله این فیلم گفت.

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange، به وب‌سایت IGN گفت که او تمایل دارد بیشتر با دنیای این شخصیت دنیای مارول آشنا شود و دنیای آن را برای ساخت دنباله فیلم Doctor Strange را بیشتر کاوش و بررسی کند. زمانی که از وی پرسیده شد که او چه عناصری از کتاب‌های کامیک‌ Doctor Strange را بیشتر به آن علاقه‌مند شده است و می‌خواهد از آن در فیلم بعدی استفاده کند، دریکسون در جواب گفت:

من واقعا به شخصیت کابوس (Nightmare) علاقه‌مند هستم و مفهوم سرزمین Nightmare بسیار با اهمیت است. فکر کنم که در اوایل کار نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange بودیم که من داستان Strange Tales را خواندم و با این شخصیت آشنا شدم و همواره دوست داشتم که از آن در فیلم استفاده کنم.

Nightmare in Doctor Strange

نخستین حضور شخصیت منفی و شرور Nightmare در دنیای Doctor Strange به کتاب کامیک Strange Tales شماره ۱۱۰ باز می‌گردد که در جولای ۱۹۶۳ منتشر شد. او حاکم مستبد سرزمین رویا است که انسان‌ها در زمان خواب به آن مراجعه می‌کنند، موهای او سیاه رنگ و لباس او سبز رنگ است و دارای یک اسب شاخدار به نام Dreamstalker نیز است. به نظر می‌رسد که Nightmare گزینه مناسبی برای فیلم بعدی Doctor Strange باشد. دریکسون در ادامه گفت که چرا از این شخصیت در فیلم اول Doctor Strange استفاده نشد:

ما تصمیم گرفتیم که این کار را انجام ندهیم، دلیلش این بود که ایده آن برای معرفی کمی پیچیده بود و تمام کارهای ما به معرفی شخصیت‌ها خلاصه می‌شد و در صورت استفاده از شخصیت Nightmare نیاز بود که سرزمین آن نیز معرفی شود. من امیدوارم که در فیلم بعدی از ایده آن استفاده کنیم و دنیای آن را کاوش و بررسی کنیم، چون من فکر می‌کنم که مفهوم آن بسیار جذاب و فوق العاده است.

تاکنون ساخت دنباله فیلم Doctor Strange به طور رسمی تایید و اعلام نشده است، هرچند چندی پیش، حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است. فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

فیلم Doctor Strange به تازگی در بریتانیا به روی پرده رفته است و در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) در کشور آمریکا به روی پرده خواهد رفت. بندیکت کامبربچ، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، چویتل اجیوفور، مدس میکلسن، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده