نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

گیگابایت GTX 1050 Ti و GTX 1050 سری G1 Gaming را عرضه می کند

شرکت گیگابایت کارت‌های GTX 1050 سری G1 Gaming را به بازار عرضه خواهد کرد.

گیگابایت از کارت گرافیک GTX 1050 Ti و GTX 1050 تحت لوای سری خوشنام G1 Gaming پرده‌برداری کرد. این سری از کارت‌های گرافیک دارای پردازنده گرافیکی GP107 هستند که بر اساس معماری پیشرفته پاسکال تولید شده‌اند. گیگابایت از GPU های دستچین شده در سری کارت‌های گرافیک G1 Gaming بهره می‌برد که این به معنای فرکانس کاری بالاتر GPU و قابلیت اورکلاک بالا بدون ایجاد ناپایداری در سیستم است. فرکانس هسته با انتخاب حالت OC Mode تا میزان ۱۵۵۶ مگاهرتز و با انتخاب حالت Gaming تا میزان ۱۵۳۱ مگاهرتز می‌رسد.

کارت‌های GTX 1050 Ti و GTX 1050 سری G1 Gaming دارای ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 با رابط ۱۲۸ بیت هستند. این کارت‌های گرافیک از مدار تغذیه ۴+۱ فاز بهره می‌برند که باعث فعالیت در پایین‌ترین دما می‌شود تا خروجی ولتاژ پایدارتری ارائه و قابلیت اورکلاک تا سطوح بالا فراهم شود.

Gigabyte

سیستم خنک‌کننده WINDFORCE 2X از دو فن ۹۰ میلی‌متری با تکنولوژی چرخش متناوب بهره می‌برد. فن‌ها با طراحی تیغه‌ای ساخته شده‌اند تا بیشترین حجم هوا با کمترین میزان نویز جریان یابد. در سیستم خنک‌کننده WINDFORCE 2X دو هیت پایپ مس ترکیبی نیز وظیفه انتقال دما را بر عهده دارند.

Gigabyte

با استفاده از نرم‌افزار Xtreme Engine می‌توان ظاهر کارت را بر اساس سلیقه تغییر داد. پوشش فلزی مشکی پشت کارت ظاهر یکدستی فراهم کرده است و از اجزای کارت در مقابل رطوبت و گرد و غبار محافظت می‌کند. ۳ عدد پورت HDMI بعلاوه پورت‌های DVI-D و DisplayPort در قسمت خروجی کارت تعبیه شده‌اند.


منبع آواژنگ
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده