نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

نسخه جدید Final Fantasy با حضور کارگردان بازی Chrono Trigger در راه است

اسکوئر انیکس وب‌سایتی را برای نسخه‌ای جدید از سری Final Fantasy راه‌اندازی کرده که ظاهراً یک بازی موبایل است.

گویا اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر و سازنده‌ی مجموعه‌ی فاینال فانتزی، می‌خواهد نسخه‌ی تازه‌ای از این بازی‌ها را به طرفداران‌اش معرفی کند. کمپانی ژاپنی به‌تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که در آن، نام فاینال فانتزی در کنار یک طرح گرافیکی، به سبک و سیاق آشنای این مجموعه، قرار گرفته است. این وب‌سایت یک روزشمار معکوس دارد که بنا به آن، تا چهار روز دیگر نظاره‌گر رونمایی از بازی جدید خواهیم بود. در زیر صفحه‌ی مربوطه هم دو کلمه‌ی اندروید و آیفون نقش بسته که نشان می‌دهد با یک بازی موبایل سر و کار داریم.

در این میان، به نظر می‌رسد که تاکاشی توکیتا، کارگردان بازی Chrono Trigger، در تولید بازی نقش داشته است؛ چرا که به‌گزارش وب‌سایت دوآل‌شاکرز، وب‌سایت فوق حاوی پیامی از سوی توکیتا است. متن این پیام از قرار زیر است:

فاینال فانتزی درباره‌ی شخصیت‌هایی است که [غرق] در خشم و غم‌اند و نبردهایی دراماتیک [را به تصویر می‌کشد] که آکنده از انسانیت هستند. و بیشتر از هر چیزی [بر این موضوع تأکید دارد که] ما نباید فانتزی را فراموش کنیم.

طرح قرار گرفته در وب‌سایت به دست یوشیتاکا آمانو خلق شده که مدت‌ها است با اسکوئر انیکس در این زمینه همکاری می‌کند.

اخیراً باخبر شدیم که مراحل ساخت بازی Final Fantasy XV، جدیدترین نسخه‌ی اصلی از سری فاینال فانتزی، به پایان رسیده است. این بازی در ۹ آذرماه (۲۹ نوامبر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده