// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

کارت اسپل Graveyard اکنون در بازی Clash Royale در دسترس قرار دارد

سوپرسل با در دسترس قرار دادن اسپل Graveyard در بازی Clash Royale، جزئیات جدیدی از بروزرسانی متعادل‌سازی این بازی موبایل منتشر کرد.

در حدود یک ماه قبل سوپرسل رسما با رونمایی از ۴ کارت جدید اعلام کرد که به مرور و در بازه‌ی زمانی ۱۰ روزه شاهد اضافه شدن یک کارت جدید به بازی موبایل کلش رویال خواهیم بود. سوپرسل به وعده خود عمل کرده و به مرور شاهد آزاد شدن کارت‌های  اینفرنو درگون، آیس گولم و مگا مینیون در طول هفته‌های گذشته بودیم. اکنون آخرین کارت از مجموعه‌ی چهارتایی کارت‌های جدید بازی کلش رویال با نام Graveyard از امروز در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. این کارت که از نوع اسپل (طلسم)‌ بوده و نخستین کارت اسپل از نوع لجندری با هزینه پنج الکسیر محسوب می‌شود.

بازیکنان با استفاده از Graveyard می‌توانند به مدت ۱۰ ثانیه و تا شعاع پنج کاشی،‌ اسکلت‌هایی را تا ۲۰ عدد و از سطح ۹ احضار کنند. این ویژگی فرصت مناسبی را برای نفوذ به چیدمان‌های دفاعی فراهم می‌کند تا بازیکنان مستقیم به همراه سایر کارت‌ها از جمله ماینر و گوبلین برل، به صورت مستقیم به برج‌ها حمله‌ور شوند. البته ظاهرا برخی از کاربران سایت اجتماعی ردیت،‌ تحت تاثیر توانایی اسپل جدید قرار نگرفته‌اند. به اعتقاد این افراد، کارت Graveyard دارای هزینه بالایی بوده و در نتیجه استفاده از آن را مشکل می‌کند. هرچند برخی از بازیکنان نیز به عنوان یک کارت مناسب برای نیروهای بزرگ به آن نگاه می‌کنند. روش‌های مختلفی برای مقابله با گریویارد وجود دارد. شما می‌توانید از کارت‌های ضربه همگانی مانند والکری یا بمبر جهت مقابله استفاده کنید. علاوه بر این،‌ کارتهای مینیون، آرچر و گوبلین نیز در کنار اسپل پویزن و زپ برای مقابله مناسب خواهند بود.

Clash Royale

یکی از بهترین روش‌ها برای حمله با کارت گریویارد، ترکیب این اسپل با کارت‌ها قدرتمند نظیر لاواهاند،‌ جاینت و آینه (میرور) است. لاوا را رها کنید و در ادامه با گریویارد و کپی آن برج‌ها را از بین ببرید. این حمله در صورتی که به درستی انجام شود صدمات بسیاری را وارد خواهد کرد.

علاوه بر این، سوپرسل همچنین بروزرسانی متعادلسازی کوچکی را در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) منتشر می‌کند. این بروزرسانی برروی کارت‌های آیس اسپریت، آیس گولم،‌ ریج، لامبرجک و اینفرنو تاور تمرکز دارد:

Clash Royale ice spirit

Ice Spirit

  • تغییر: زمان منجمد کردن از دو ثانیه به ۱/۵ ثانیه کاهش یافت.
  • دلیل: با توجه به نرخ استفاده بالا، آیس اسپریت اکنون قدرت زیادی را برای یک الکسیر ارائه می‌دهد.

Clash Royale  ice golem

Ice Golem

  • تغییر:‌ ضربه هنگام مرگ تا ۷۴ درصد افزایش یافت.
  • دلیل: این تعییر از بین رفتن اسکلت‌ها را در هنگام مرگ تنظیم می‌کند. (در چهارچوب سطح کارت‌ها در قوانین تورنمنت)

clash royale rage

Rage

  • تغییر: تاثیر از ۳۰ درصد به ۳۵ درصد افزایش یافت.
  • دلیل: استفاده از ریج می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و تاثیرگذار باشد. اما اکنون نرخ استفاده پایینی را دارد. این افزایش می‌تواند این کارت را به انتخابی بهتر تبدیل کند.

Lumberjack Clash Royle

Lumberjack

  • تغییر: تاثیر ریج از ۳۰ درصد به ۳۵ درصد افزایش یافت.
  • دلیل:‌ برای هماهنگی با تغییرات اسپل ریج

Inferno tower Clash Royale

Inferno Tower

  • تغییر: کاهش ۶ درصدی سطح سلامت
  • دلیل: اینفرنو تاور اکنون یکی از محبوبترین کارت‌های دفاعی بوده و دلیل آن نیز نیروهای بزرگ مانند گولم است. مقابله و تخریب این برج گاهی اوقات می‌تواند مشکل شود،‌ به همین دلیل کاهش کوچک در سطح سلامت تعادل را میان استفاده زیاد و تخریب آسان‌تر ایجاد می‌کند.

دیدگاه شما در رابطه با تغییرات و کارت جدیدالورود به بازی کلش رویال چیست؟


منبع Clash Royale
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده