نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

ساخت بازی Final Fantasy XV به پایان رسید

اسکوئر انیکس ضمن اعلام پایان ساخت بازی Final Fantasy XV، جزییاتی از DLC‌های آن نیز ارائه کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس طی رویدادی اعلام کرد که ساخت بازی Final Fantasy 15 به پایان رسیده است و تیم سازنده بازی از این پس روی توسعه DLC‌های آن تمرکز دارند. تمامی این محتوای دانلودی در قالب سیزن پس ۲۵ دلاری بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرد که این بسته‌های الحاقی محتویات کاملا جدیدی مثل بخش چندنفره به بازی اضافه خواهند کرد که در آن چهار نفر به صورت Co-op می‌توانند بازی را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید متن بیانیه جدید اسکوئر انیکس در مورد سیزن پس بازی را بخوانید:

هدف کلی سیزن پس اضافه کردن سه اپیزود کاملا جدید به بازی است که داستان آن‌ها در جریان وقایع Final Fantasy XV رخ می‌دهد. در هریک از این اپیزود‌ها کنترل یکی از یاران ناکتیس را برعهده خواهید گرفت و در هریک گیم‌پلی متفاوتی را تجربه خواهید کرد. برای مثال می‌توانید به مناطقی بروید که پیش‌تر از آن‌ها بازدید نکرده‌اید و در آن‌ها با دشمنان جدیدی روبرو شوید. یا می‌توانید سلاح‌هایی به دست بیاورید که بعد‌ها در بازی قابل استفاده هستند.

اولین اپیزود مربوط به شخصیت گلادیولوس، دومین مربوط به ایگنیس و آخرین بسته هم مربوط به پرومپتو خواهند بود. این بسته‌ها را به صورت مستقل نیز می‌توانید خریداری کنید. پس از این سه بسته، یک DLC دیگر با نام Comrades نیز عرضه خواهد شد که هم به صورت مجزا قابل خرید است و دارندگان سیزن پس هم به آن دسترسی خواهند داشت. این بسته امکان بازی Co-op چهار نفره را فراهم می‌کند که هر گیمر کنترل یکی از چهار شخصیت اصلی بازی را در آن برعهده می‌گیرد.

وظیفه ساخت و توسعه این محتویات دانلودی برعهده هاریوشی ساواتاری است و هاجیمه تاباتا هم بر ساخت آن‌ها نظارت می‌کند.

همچنین ساواتاری هم در مورد بازی گفت:

سال پیش من به رویداد‌های مختلفی در سراسر جهان سفر کردم و دیدم که طرفداران بی‌صبرانه منتظر Final Fantasy XV هستند. به همین دلیل هم تصمیم داریم تا تجربه‌ای برای آن‌ها فراهم کنیم که بتوانند برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شوند.

بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آذرماه (۲۹ نوامبر میلادی) بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده