نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Van Helsing بخشی از دنیای هیولایی یونیورسال خواهد بود

یونیورسال تایید کرد که فیلم ون هلسینگ (Van Helsing) بخشی از جهان هیولایی این کمپانی خواهد بود.

کمپانی یونیورسال در نظر دارد با بازسازی فیلم‌های هیولایی قدیمی، جهان هیولایی خود را خلق و ایجاد کند. بر این اساس، نام‌های بزرگی در موج جدید فیلم‌های هیولایی دیده می‌شود تا مخاطبان را با خود همراه کنند. فیلم  مومیایی (The Mummy) با بازی تام کروز، نخستین فیلم این مجموعه خواهد بود و در ادامه فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man) با بازی جانی دپ، و سپس فیلم مرد گرگنما (The Wolfman) منتشر خواهند شد که هنوز بازیگر مرد گرگنما انتخاب و اعلام نشده است.

عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) و دراکولا (Dracula) دیگر فیلمهای هیولایی هستند که انتظار می‌روند طی سال‌های آینده ساخته شوند و بازگردند، خیلی بعید است که فیلم جدید Dracula ارتباط داستانی با فیلم ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold) محصول سال ۲۰۱۴، داشته باشد. آنجلینا جولی یکی دیگر از نام‌های بزرگی است که نامش به عنوان گزینه اصلی برای بازی در نقش عروس فرانکنشتاین به گوش می‌‌رسد تا همراه با دکتر فرانکنشتاین با بازی  خاویر باردم، در دنیای سینمایی و هیولایی یونیورسال حضور داشته باشد. راسل کرو نیز در نقش دکتر جکیل در فیلم The Mummy حضور دارد و حتی اگر او فیلم مستقلی نداشته باشد، احتمالا در بسیاری از فیلم‌های این مجموعه حضور خواهد داشت.

بازگشت این هیولاها یک بار دیگر باعث ویرانی جهان خواهد شد و شخصی وجود دارد که جسارت کافی را برای متوقف کردن این هیولاها دارد. شخصیت ون هلسینگ نخستین بار در دراکولای برام استوکر در سال ۱۸۹۷ معرفی شد و شخصی مناسب و آموزش دیده برای مقابله با این موجودات قدرتمند و  ماوراء الطبیعی است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Van Helsing بر عهده اریک هایسرر، نویسنده فیلم ورود (Arrival)، است، در مصاحبه با سینمابلند، او تایید کرد که ون هلسینگ بخشی از جهان در حال گسترش هیولایی یونیورسال خواهد بود. او در مورد جایگاه این شخصیت در این مجموعه فیلم‌ها می‌گوید:

این شخصیت در حال حاضر بخشی از این دنیا است. این فیلم فرآیند اولیه خود را پشت سر می‌گذارد و در حال تکامل است. من نمی‌دانم که چقدر از این راه باقی مانده است، اما در حال حاضر یک بخش از آن کامل شده است، ممکن است بخش‌هایی از این فیلم به بخش‌های دیگر این مجموعه اشاره کند و با آن ارتباط داشته باشد مثل فیلم The Mummy که قرار است سال آینده منتشر شود.

Classic Movie Monsters

جهان هیولایی یونیورسال ممکن است شباهت‌هایی با فیلم‌هایی چون انجمن نجیب زادگان عجیب (The League of Extraordinary Gentlemen) محصول سال ۲۰۰۳، و Van Helsing محصول سال ۲۰۰۴ با بازی هیو جکمن و کیت بکینسیل، داشته باشد. در واقع یونیورسال برای پاسخگویی به طرفداران باید دوباره فیلم بی فروغ Dracula Untold را بازسازی کند، فیلم The Mummy پتانسیل بالایی برای آغاز و شکل دادن با این مجموعه دارد و یونیورسال نیز به خوبی آن را می‌داند. دوران مدرن می‌تواند به نفع جهان هیولایی یونیورسال باشد. هنوز در واقع جزئیاتی از فیلم Van Helsing منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم از فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) الهام گرفته شده است.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است. دو فیلم دیگر و بدون عنوان این مجموعه برای اکران در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) و ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده