نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم God Particle به تهیه کنندگی جی. جی. آبرامز در واقع Cloverfield 3 است

طبق شایعات منتشر شده، فیلم God Particle به تهیه کنندگی جی. جی. آبرامز، در اصل فیلم سوم مجموعه کلاورفیلد (Cloverfield) است.

طبق خبرهایی که به تازگی منتشر شده است، فیلم علمی تخیلی و ترسناک ذره خدا (God Particle) که جی. جی. آبرامز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، در اصل بخشی از دنیای Cloverfield است. طبق گفته یک منبع نزدیک به وب‌سایت درپ، این فیلم که قرار است در سال آینده میلادی اکران شود، قسمت جدیدی از مجموعه Cloverfield است و پس از فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (Ten Cloverfield Lane)، سومین فیلم مجموعه Cloverfield خواهد بود. کمپانی پارامونت در نظر دارد که به شکل سالیانه، هر سال یک فیلم از مجموعه Cloverfield تولید و اکران کند.

فیلم God Particle نخستین بار در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی بد ربات و پارامونت تایید شد، اما پس از بسته شدن استودیو مستقل این‌سرج توسط پارامونت، ساخت این فیلم تعطیل شد و تا مرز کنسل شدن نیز پیش رفت. با این حال، ساخت این فیلم از سر گرفته شد و در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ (۶ اسفند امسال) اکران شود. در شرح اولیه فیلم God Particle که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، آمده است:

 در اثر یک آزمایش فیزیکی با یک شتاب دهنده بزرگ هاردون باعث می‌شود که به نظر برسد کره زمین کاملا محو و ناپدید شده است. خدمه و فضانوردان آمریکایی ایستگاه فضایی پس از مشاهده این صحنه دچار وحشت شدیدی می‌شوند و پس از آن متوجه می‌شوند که از مداری که دور آن می‌چرخیدند، نیز خارج شده‌اند و در حال حاضر دیگر هیچ چیزی در فضا قابل رویت نیست. زمانی که یک فضاپیمای اروپایی در مدار آن‌ها ظاهر می‌شود، فضانوردان آمریکایی باید تخمین بزنند که زمان نجات آن‌ها فرا رسیده است یا زمان مرگ آن‌ها.

کارگردانی فیلم God Particle بر عهده ژولیوس اونا است که کارگردانی چند فیلم کوتاه تنها در کارنامه او دیده می‌شود و فیلم The Girl Is in Trouble تنها فیلم بلندی است که اونا کارگردانی آن را بر عهده داشته است. دانیل برول، الیزابت دبیکی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم God Particle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده