// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

The Tomorrow Children بازی انحصاری پلی استیشن 4 اکنون رایگان است

کیو گیمز اکنون بازی The Tomorrow Children را به صورت free-to-play در دسترس علاقمندان قرار داده است.

در ماه سپتامبر بود که بازی The Tomorrow Children به صورت دسترسی زودهنگام برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد، اکنون مشخص شده است که تغییرات بزرگی در انتظار این بازی اکشن خواهد بود. Q-Games، توسعه دهنده بازی اعلام کرده است که بازی The Tomorrow Children از امروز به صورت رایگان (free-to-play) قابل اجرا خواهد بود. این در حالی است که شما می‌توانید یک بسته‌ی ویژه را برای ارتقاء سطح تجربه خود از بازی، خریداری کنید.

بسته فوق‌الذکر که Frontier Pack‌ نامگذاری شده با قیمت ۲۰ دلار شامل کاغذ‌های سرمایه‌گذاری (Bourgeoisie papers)، مجوز سطح یک اسلحه، مجوز سطح یک ابزارها،‌ جت‌پک EagleCorp، سه آواتار و ۵۰۰ دلار فری‌من می‌شود. علاوه‌ بر این، دو پوشش جدید به بازی اضافه شده است که یکی از آنها منحصرا در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار دارد. لباس جدید که اکنون در دسترس همگان قرار گرفته با حال و هوای هالووین تا ۲ نوامبر (۱۲ آبان) در دسترس خواهد بود.

the Tomorrow Children

در خبری دیگر، طبق اعلام کیو گیمز، بازی همچنین یک بروزرسانی بزرگ را شامل بسیاری از محتوای جدید دریافت خواهد کرد. این بروزرسانی همچنین بسیاری از مشکلاتی را که بازیکنان گوشزد کرده‌اند، رفع می‌کند. از جمله‌ی محتوای جدید می‌توان به یک جزیره جدید برای کشف، ابزار جدید برای استفاده و برخی ویژگی‌های دیگر اشاره‌ کرد. شما می‌توانید جزئیات بیشتری از بروزرسانی فوق را با مراجعه به وبلاگ‌ پلی‌استیشن مطالعه کنید.

The Tomorrow Children به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده‌ است. این بازی در هنگام انتشار نتوانست دیدگاه بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کند و در نتیجه نقد‌های متوسطی را دریافت کرد. برخی تصاویر این بروزرسانی را می‌توانید از پایین مشاهده کنید:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده