نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

جزییات رویداد هالووین بازی Gears of War 4 اعلام شد

Gears of War 4 به مناسبت هالووین میزبان یک حالت جدید و سر‌های کدو تنبل شکل خواهد بود!

به مناسبت روز هالووین محتوای مختلفی به بازی‌ها اضافه می‌شود و حال استودیو کوالیشن هم از جزییات محتوای مخصوص این ایام بازی Gears of War 4 رونمایی کرده است. بر این اساس یک حالت جدید با نام Pumpkin Ball به بازی اضافه می‌شود که تغییر‌یافته حالت Dodgeball است و در آن زمان ریسپاون شدن به یک ثانیه کاهش یافته است. سازندگان اعلام کرده‌اند که این حالت نوع سریع‌تر Dodgeball است که در آن مردگان خیلی زود احیا می‌شوند. 

حالت Pumpkin Ball همچنین در پنج نقشه بازی با نام‌های Fallout، Forge، Harbor، Impact و Lift صورت می‌گیرد که جزو نقشه‌های تاریک آن هستند. به‌علاوه در این حالت گیمر‌ها به مناسبت هالووین می‌توانند XP بیش‌تری کسب کنند. اما یکی دیگر از محتویات جالب بازی، اضافه شدن سر‌هایی به شکل کدو تنبل است که فقط در حالت Pumpkin Ball شاهد آن‌ها خواهیم بود. تصویری از این سر‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

Gears

به‌علاوه یک Gear Pack هم با نام Halloween Elite Pack برای بازی عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند. با این بسته قطعا یک کارت از دسته اپیک یا لجندری دریافت خواهید کرد که تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان)‌ در دسترس خواهد بود.

Gears of War 4 هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرده است که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Gears of War 4 دیگر همانند گذشته یک بازی انقلابی نیست و آن تاثیری که سه‌گانه قبل در صنعت گیم گذاشت را تکرار نمی‌کند. اما Gears of War 4 یک بازی فوق‌العاده است که طعم و مزه گذشته خود را حفظ کرده و حتی با عوض شدن سرآشپز جدید آن که The Coalition نام دارد، اوضاع گیم‌پلی و گان‌پلی حتی بهتر از قبل شده است. به عنوان اولین بازی استودیو کوالیشن، Gears of War 4 عالی عمل کرد و از بسیاری جهات، یکی از برترین بازی‌های نسل هشتمی مایکروسافت به شمار می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده