نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

مراسم افتتاحیه مدرسه هنری صنعت پی‌ نما

روز جمعه، مراسم افتتاحیه درسه هنری صنعت پی‌نما برگزار خواهد شد.

 مراسم افتتاحیه مدرسه هنری صنعت پی‌نما در کنار نمایشگاه آثار اساتید این رشته در روز جمعه مورخ ۷ آبان ۹۵ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و با حضور بزرگان عرصه هنری، طراحی، نقاشی و داستان نویسی برگزار خواهد شد. علاقمندان به آشنایی با دوره‌های مدرسه هنری صنعت پی‌نما می‌توانند در این رویداد به طور رایگان شرکت نمایند. همچنین به منظور آشنایی بیشتر با اساتید دوره‌ها گالری‌ای از آثار آنها در محل برگزاری مراسم به منظور بازدید وجود خواهد داشت. همچنین ورک‌شاپ هایی نیز توسط اساتید ارائه خواهد شد.

ضمنا قابل توجه است که در صورت ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در زمان برگزاری مراسم از بسته‌های تخفیفی ویژه بهره‌مند خواهید شد. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی این مراسم، در آن ثبت‌نام کنند.

پینما

آشنایی با مدرسه هنری صنعت پی نما

پی‌نما یا همان کمیک، صنعتی فرهنگی و دارای اهمیت ویژه است. در ایران تعدادی هنرمند به‌صورت مستقل سعی کرده‌اند تا پرچم این صنعت را بالا نگه دارند و موفقیت‌هایی نیز کسب کرده‌اند. با این حال فضای هنری و فرهنگی ایران به‌شدت نیازمند و تشنه آثار جدید پی‌نما است و به‌همین دلیل هنرمندان و اساتید جدیدی باید پای در این عرصه بگذارند. «مدرسه هنری صنعت پی‌نما» به‌عنوان نخستین آکادمی تربیت تصویرگران و نویسندگان پی‌نما در ایران با بهره‌گیری از اساتید این رشته، قدم در راهی نوین گذاشته است.

این مدرسه هنری برای آن‌ که ارتباط زمان یافته‌ای با بخش صنعتی تولیدات فرهنگی داشته باشد، با حمایت و همکاری انتشارات موسسه فرهنگی و هنری خراسان اقدام به‌ معرفی، چاپ و توزیع آثار برگزیده هنرجویان می‌نماید. از سوی دیگر با حمایت انستیتو ملی بازی‌سازی امکان بهره‌مندی از هنر و توانایی فارغ‌التحصیلان «مدرسه هنری صنعت پی‌نما» در حوزه بازی‌سازی فراهم خواهد گشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده