نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر لایو اکشن بازی CoD: Infinite Warfare با نام Let’s Go to Space

تریلری لایو اکشن و سرخوشانه از Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده که «فضا» نقش پررنگی در آن دارد.

ناشر و سازنده‌ی CoD: Infinite Warfare با همکاری سونی تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده‌اند. این ویدیو Screw it, let’s go to space نام دارد (به این معنا که: «ول‌اش کن؛ بیا سری به فضا بزنیم!») و اگر بخواهیم کمی از دید طنز به قضیه نگاه کنیم، احتمالاً به همان طرزفکری اشاره دارد که نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی بر پایه‌ی آن شکل گرفته است!

تریلر جدید گوشه چشمی به انتخابات این دوره‌ی آمریکا دارد و فارغ از نتیجه‌ی آن (که وضعیت‌اش در ویدیو اصلاً جالب نیست!) طرفداران مجموعه‌ی ندای وظیفه را به تجربه کردن Infinite Warfare دعوت می‌کند. این ویدیو لحظاتی از بازی را، در کنار حضور چند بازیگر، به تصویر می‌کشد و پس از آن هم جمله‌ی دهان پُرکنِ «درون همه‌ی ما یک سرباز هست» روی صفحه نقش می‌بندد.

|

ویدیوی فوق توسط پیتر برگ (Peter Berg)، کارگردان آمریکایی، کارگردانی شده و «گروهی از گیمرها را، که مایکل فلپس (Michael Phelps) و دنی مک‌براید (Danny McBride) هم در جمع آن‌ها هستند، دنبال می‌کند؛ درحالی‌که از سرخوردگی‌های پیش‌آمده در زمین فراری شده‌اند و در نسخه‌ی جدید و حماسی مجموعه‌ی Call of Duty درگیر نبردهای سنگین فضایی، مبارزه در سطح جاذبه‌ی صفر و همین‌طور حرکات کلاسیک می‌شوند».

بازی CoD: Infinite Warfare روز جمعه ۱۴ آبان (۴ نوامبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده