نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

نسخه بتا محدود بازی Gwent امروز آغاز می‌شود

کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی از امروز می‌توانند به بتای محدود بازی Gwent: The Witcher Card Game دسترسی داشته باشند.

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که نسخه بتای محدود بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game از امروز در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار گرفته است. افرادی که پیش‌تر از طریق سایت این بازی برای شرکت در نسخه بتای محدود ثبت‌نام کرده‌اند، اگر خوش‌شانس باشند دعوت‌نامه‌ای دریافت خواهند کرد. البته CD Projekt RED اعلام کرده که دعوت‌نامه‌ها به مرور زمان ارسال می‌شوند و اگر هنوز ایمیلی دریافت نکرده‌اند، ممکن است طی روز‌های آینده این اتفاق رخ بدهد. به‌علاوه هنوز هم می‌توانید در سایت بازی برای شرکت در این نسخه ثبت‌نام کنید.

همان‌طور که اشاره شد این نسخه فعلا در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار گرفته است. سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه مخصوص ویندوز 10 بتا هم در اختیار کاربران پی‌سی قرار خواهد گرفت و همچنین کاربران پلی‌استیشن 4 هم در آینده نسخه بتا را تجربه خواهند کرد.

مارسین موموت، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، طی صحبت‌های اخیر خود در مورد بازی Gwent: The Witcher Card Game گفت:

Gwent یک مثال بارز از بازی‌ای است که کاربران آن نقش زیادی در توسعه‌اش دارند. چیزی که ما به عنوان بخشی از بازی The Witcher 3 خلق کرده بودیم، حال به لطف حمایت‌های گیمر‌ها به یک بازی مجزا تبدیل شده است که تجربه‌ای کاملا جدید فراهم می‌کند. نسخه بتای محدود هم شانس دیگری است که بتوانیم با استفاده از نظر‌های شما بازی را به چیزی بهتر تبدیل کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده