// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

در تریلر جدید Dishonored 2 با شخصیت امیلی بیشتر آشنا شوید

تریلر جدید بازی Dishonored 2 توانایی‌ و ویژگی‌های امیلی را نشان می‌دهد.

چندی پیش بتسدا تریلر لایو اکشن از بازی  Dishonored 2 منتشر کرد. حال این کمپانی با انتشار تریلر جدیدی خواست کاربران را با شخصیت امیلی بیشتر آشنا می‌کند.

امیلی کالدوین یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Dishonored 2 است و شخصیت دیگر این بازی که همه‌ی شما با آن آشنایی دارید، پدر وی یعنی کوروو آتانو است. شما با انتخاب هر یک از شخصیت‌های این بازی یک داستان را دنبال می‌کنید. صداپیشه شخصیت کوروو استفن راسل است که در کارنامه وی صداپیشگی شخصیت بازی Thief دیده می‌شود و اِریکا لوترل در نقش اِمیلی صداپیشگی می‌کند.

 | 

در این تریلر جدید هاروی اسمیت، کارگردان بازی و دیگر تهیه‌کنندگان در مورد شخصیت امیلی و انگیزه او برای پس گرفتن فرمان‌روایی برای ما صحبت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این شخصیت که در ویدیو مشاهده می‌کنید Far Reach است که به شما اجازه می‌دهد دشمنانتان را از راه دور چنگ بیندازید.

یکی دیگر از ویژگی‌های قوی شخصیت امیلی می‌توان به توانایی Domino اشاره کرد. این قابلیت دشمنانتان را با سرنوشت آنها در دنیا روبرو می‌کند برای جزئیات بیشتر پیرامون این توانایی تریلر را مشاهده کنید.

اسمیت گفت:

می‌توان سه پایه شخصیت امیلی را ملکه، دانوال، آدم‌کش دانست. او روزی ملکه بود و روزی دیگر در حال فرار.

بازی Dishonored 2 در تاریخ ۲۱ آبان ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. پیش‌خرید Dishonored 2‌ به شما امکان دسترسی یک روز زودتر به بازی را می‌دهد. مهم‌تر از آن،‌ هرشخصی که این بازی را پیش‌خرید کند، یک کپی رایگان از Dishonored: Definitive Edition را دریافت خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده