نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

جزئیاتی از Season Pass بازی Call of Duty Infinite Warfare منتشر شد

اکتیویژن جزئیاتی را از Season Pass بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کرد.

امروز Activision با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی خود، جزئیاتی را از Season Pass بازی جدید مجموعه ندای وظیفه که با نام Infinite Warfare شناخته می‌شود، ارائه داد.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، کسانی که سیزن پس بازی را خریداری کنند، می‌توانند به چهار بسته نقشه‌ای که در سال ۲۰۱۷ برای بازی عرضه می‌شود، به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این نقشه‌های جدید، محتوای جدیدی برای بخش زامبی برای دارندگان Season Pass در دسترس قرار خواهد گرفت. 

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، کسانی که این سیزن پس را خریداری کنند،‌ در روز اول، ۱۰ بسته کم‌یاب را به ارزش ۲۰ دلار به همراه هزار Salvage دریافت خواهند کرد که می‌توانند از این Salvageهای اضافی برای ساخت اسلحه‌های جدید در بخش چندنفره استفاده کنند. 

نسخه‌های دیجیتال دیلاکس و لگاسی پرو بازی Call of Duty: Infinite Warfare، دارای سیزن پس هستند و همچنین شما می‌توانید این Season Pass را مجزا خریداری کنید. 

یکی از تجربیات جدیدی که Infinite Warfare در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، یک تجربه واقعیت مجازی با نام Jackal Assault VR است که شما می‌توانید تجربه‌ای درون یک سفینه فضایی Jackal داشته باشید. این تجربه به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و برای تجربه این بخش واقعیت مجازی نیاز به هدست پلی‌استیشن VR است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده