نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازیگر تریلر نینتندو سوییچ جزییات جدیدی از کنسول ارائه کرد

یکی از بازیگران حاضر در تریلر معرفی نینتندو سوییچ، جزییات جدیدی از کنترلر و خود کنسول ارائه کرده است.

هفته پیش نینتندو اولین تریلر از کنسول جدید خود را منتشر و اعلام کرد که این کنسول سوییچ نام دارد و ترکیبی از کنسول قابل حمل و خانگی است. با این حال کمپانی ژاپنی اعلام کرد که هنوز از جزییات زیادی پرده بر نداشته است و کاربران باید تا سال ۲۰۱۷ برای مشخص شدن قیمت و جزییات بیش‌تر آن منتظر بمانند. حال نیکی که یکی از بازیگران حاضر در ویدیو معرفی این کنسول بود و در نقش یکی از اعضای تیم eSport نمایش داده شده در انتهای ویدیو حضور داشت، مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اکسپلین داشت و در آن اطلاعات جالبی پیرامون این محصول ارائه کرده است.

نیکی ابتدا گفت که وی از ماه سپتامبر می‌دانست که این کنسول سوییچ نام خواهد داشت و نینتندو هم از مدت‌ها پیش برای این نام‌گذاری به جمع‌بندی رسیده بود. کنسول جدید نینتندو پیش از این با نام نینتندو NX شناخته می‌شد. همچنین نیکی اذعان داشت که نینتندو پیش از آغاز ضبط ویدیو به آن‌ها نگفته بود که این تریلر قرار است برای معرفی سوییچ باشد و تمامی لوگو‌ها را هم پوشانده بود تا کسی اطلاعاتی از آن فاش نکند.

این گیمر در ادامه صحبت‌های خود گفت که آن‌ها در ویدیو واقعا با خود نینتندو سوییچ بازی کرده‌اند و البته وی دل خوشی از آنالوگ دسته‌های کوچک این کنسول نداشته چرا که به آنالوگ دسته کنسول Wii U عادت کرده است. با این حال نیکی کنترلر پرو نینتندو سوییچ (همان کنترلری که شبیه به کنترلر ایکس‌باکس است) را بهترین کنترلری نامیده که تا به امروز از آن استفاده کرده است. وی پیش از این کنترلر ایکس‌باکس وان را راحت‌ترین کنترلر تاریخ می‌دانست.

نیکی در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اعلام کرد که ویدیو‌های به نمایش درآمده از بازی Splatoon، بعد‌ها و در مراحل پس از تولید ویدیو به آن اضافه شده است و در نتیجه بازیگران حاضر این بازی را روی کنسول اجرا نکرده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده