نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Ginger: Beyond the Crystal سه شنبه هفته جاری عرضه می‌شود

استودیو دراخار اعلام کرد که بازی Ginger: Beyond the Crystal سه‌شنبه هفته جاری عرضه می‌شود.

Ginger: Beyond the Crystal یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی است که توسط استودیو Drakhar ساخته می‌شود و بد‌لند گیمز (Badland Games) هم وظیفه انتشار آن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را برعهده دارد. این بازی ابتدا قرار بود در ماه آگوست عرضه شود که سپس تا تاریخ نامشخصی از اکتبر تاخیر خورد و حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این اثر در تاریخ ۴ آبان در آمریکا و ۷ آبان هم در اروپا عرضه خواهد شد.

سازندگان همچنین تریلر و متنی پیرامون بازی منتشر کرده‌اند که ابتدا می‌توانید تریلر را تماشا کنید:

|

در ادامه هم توضیحات سازندگان پیرامون بازی را خواهید خواند:

در طول کریستال سفر کرده و تعادل را به دنیا بازگردانید و با رفتن به مناطق خطرناک، مانع از انقراض دوستان‌تان شوید. در این مناطق پازل‌های چالش‌برانگیز و دشمنان متعدد انتظار شما را می‌کشند. به‌علاوه باید با استفاده از قابلیت‌های پلتفرمری خودتان به قسمت‌های مختلف جهان بازی رفته و تکه‌های کریستال را پیدا و دوستان اسیر‌تان را آزاد کنید. در بین این مراحل هم باید خانه‌های ویران‌شده را بازسازی کنید تا کم کم شهر اجداد‌تان که ویران شده است، دوباره ظاهر مناسبی پیدا کند.

این بازی با قیمت ۱۵ دلار برای پی‌سی و ۲۰ دلار برای کنسول‌ها عرضه می‌شود. بازی در آمریکا فقط به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود ولی کاربران پلی‌استیشن 4 در اروپا می‌توانند نسخه اروپایی آن را تهیه کنند که علاوه بر خود بازی، شامل مواردی مثل استیکر، پوستر و یک کتاب رنگ‌آمیزی می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده