نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

اولین بازیکن حرفه‌ای Civilization VI جذب Team Liquid شد

Team Liqiuid اولین بازیکن حرفه‌ای بازیکن Civilization VI را جذب کرده است.

طرفداران ورزش‌های الکترونیکی و مسابقات آن‌ها قطعا با نام تیم لیکوئید (Team Liquid) آشنا هستند که در رشته‌های مختلفی چون StarCraft 2، Dota 2، League of Legends یا Conuter Strike فعالیت می‌کند. حال این تیم مشهور قصد دارد تا تیمی هم برای بازی Civilization VI شکل دهد و برای این منظور استفان تاکوفسکی را به عنوان اولین بازیکن حرفه‌ای این بازی جذب کرده است. استفان که با نام «MrGameTheory» شناخته می‌شود پیش از این به صورت حرفه‌ای در مسابقات Clash Royale فعالیت می‌کرد و پس از پیوستن به تیم Civilization VI تیم لیکوئید گفت:

برای من افتخار بزرگی است که بتوانم سرپرستی تیم Civilization VI تیم لیکوئید را برعهده داشته باشم. شرکت کردن در مسابقات این مجموعه همراه با استیو یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های زندگی من بود و زمانی که در سال ۲۰۰۷ با تیم بسیار کوچک دو نفره‌مان توانستیم قهرمان اولین دوره رقابت‌های Civilization شویم، به این نتیجه رسیدم که اگر یک گروه دوستانه مصمم باشید، قادر هستید به هر چیزی دست پیدا کنید. Civilization هنوز هم پیچیده‌ترین بازی دنیا است و من خوشحال هستم که می‌توانم آن را به چالش بکشم. امیدوار هستم که در آینده هم بتوانم در رقابت‌های این مجموعه بزرگ موفق باشم و برای تیم‌های رقیب هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

MrGameTheory یکی از موفق‌ترین و مشهور‌ترین بازیکنان Civilization است که صدر‌نشین جدول رده‌بندی لیگ جهانی Civilization V را در اختیار دارد و عناوین زیادی هم در Civilization IV کسب کرده است. استیو آرهانست که با نام LiQquiD112 شناخته می‌شود و هم‌تیمی MrGameTheory بوده است هم به مناسبت تشکیل تیم حرفه‌ای Civilization VI توسط تیم لیکوئید متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

عمق استراتژی که بازی Civilization VI دارد با هیچ بازی دیگری قابل قیاس نیست. شاید عده‌ای تصور کنند که این بازی به دلیل پیچیدگی بالا برای رقابت‌های eSport مناسب نیست. ولی هرچه جامعه گیمر‌ها گسترش پیدا می‌کند، گیمر‌های حرفه‌ای بیش‌تری هستند که دوست دارند توانایی‌هایشان در بازی‌های پیچیده را نمایش داده و با دیگران در این زمینه رقابت کنند. پس من مطمئن هستم که Civilization به‌زودی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های eSport تبدیل خواهد شد.

تیم لیکوئید اعلام کرده که از ماه آینده برگزاری رقابت‌های Civilization VI آغاز خواهد شد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده