نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

جنیفر لارنس نقش زلدا فیتزجرالد را در فیلم جدید ران هاوارد بازی می کند

جنیفر لارنس به عنوان بازیگر نقش زلدا فیتزجرالد در جدیدترین فیلم ران هاوارد به نام زلدا (Zelda)، نقش آفرینی خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، جنیفر لارنس، بازیگر برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم‌هایی چون مجموعه عطش مبارزه (The Hunger Games)، دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، قرار است نقش زلدا فیتزجرالد را در فیلم بیوگرافی این نویسنده و شاعر افسانه‌ای قرن بیستم، به تصویر بکشد. کارگردانی این فیلم بر عهده ران هاوارد، کارگردان فیلم‌هایی چون ذهن زیبا (A Beautiful Mind)، شتاب (Rush) و دوزخ (Inferno)، خواهد بود.

این فیلم اکنون مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر Zelda به عنوان نام فیلم در نظر گرفته شده است. این پروژه ماجرای ازدواج و رقابت برای خلق بهترین آثار و بهترین بودن بین او با همسرش را به تصویر خواهد کشید. اف. اسکات فیتزجرالد، نویسنده مشهور کتاب گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)، همسر زلدا بود. رقابت زلدا فیتزجرالد با همسرش در نهایت باعث مبتلا شدن زلدا به بیماری شیزوفرنی شد و در نهایت به علت وسواس فکری و جنون در سن ۴۷ سالگی درگذشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Zelda بر عهده اما فراست، نویسنده سریال ملکه سفید (The White Queen)، خواهد بود.

ron howard

 آلیسون شرمر از کمپانی لاینزگیت، برایان الیور و لارنس به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جاستین چاروکی به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. این فیلم، تنها فیلمی نیست که اخیرا براساس زندگینامه زلدا فیتزجرالد ساخته یا قرار است ساخته شود. سریال Z: The Beginning of Everything براساس زندگینامه زلدا ساخته شده است و نقش این شخصیت را کریستینا ریچی بازی کرده است، پخش این سریال قرار است از فوریه ۲۰۱۷ آغاز شود. ونسا کربی نیز نقش این شخصیت را در فیلم نابغه (Genius) به تصویر کشیده است، همچنین طبق شایعات منتشر شده، اسکارلت جوهانسون نیز قرار است در فیلم زندگینامه مشابه‌ی به نام The Beautiful and the Damned در نقش زلدا فیتزجرالد بازی کند.

جدیدترین فیلم جنیفر لارنس به نام مسافران (Passengers) قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال اکران شود. علاوه بر لارنس، کریس پرت نیز در این فیلم حضور دارد و کارگردانی آن نیز بر عهده مورتن تیلدام، کارگردان فیلم بازی تقلید (The Imitation Game)، است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده