نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

احتمالا بازی دیگری از مجموعه The Order: 1886 عرضه خواهد شد

کارگردان بازی The Order: 1886 درباره آینده این مجموعه اطلاعاتی ارائه داده است.

بازی The Order: 1886 به عنوان بخش کوچکی از یک داستان بسیار عظیم عرضه شد و به همین دلیل باعث شد بسیاری از طرفداران، حدس بزنند که بازی‌های بیشتری بر اساس آن ساخته شود. پس از انتشار بازی،سونی، ناشر بازی و ردی ات داون، سازنده آن درباره این مجموعه و آینده آن سکوت کردند و به ساخت و انتشار بازی‌های دیگری مشغول شدند. با این حال، رو ویراسوریا، کارگردان بازی،‌ اخیرا با گیم‌اینفورمر مصاحبه‌ای انجام داده و در آن مصاحبه، درباره آینده بازی صحبت کرد:

بهترین نحوی که من می‌توانم سوال شما را بدون لو دادن چیزی جواب بدهم، این است که به شما بگویم بله،‌ این مجموعه آینده‌ای دارد. از همان روز اولی که ما این بازی را ساختیم، به فکر آینده آن بودیم. اگر بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که داستان این مجموعه، بسیار بزرگ‌تر از یک بازی است. The Order، مجموعه‌ای است که از یک داستان بسیار بزرگ‌تر است.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا علی‌رغم نقدهای نچندان مثبت آن، دوست دارید که یک بازی دیگر از این مجموعه ببینید؟ The Order: 1886 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد و زومجی هم در نقد خود به بازی نمره متوسط ۶.۵ را اختصاص داد


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده