// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

امکان استفاده از نینتندو سوییچ به عنوان نمایشگر دوم وجود ندارد

کمپانی نینتندو اعلام کرده است از کنسول نینتندو سوییچ نمی‌توان به عنوان نمایشگر دوم استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های جالب و منحصر‌به‌فرد کنسول Wii U، امکان استفاده از صفحه‌نمایش قرار داده شده بر روی گیم‌پد آن به عنوان صفحه نمایش دوم است که در بسیاری از بازی‌های این کنسول مزیت‌های مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. حال کمپانی نینتندو اعلام کرده است ویژگی مذکور در کنسول نینتندو سوییچ که پیش از این با نام NX شناخته می‌شد، وجود نخواهد داشت.

کمپانی نینتندو در باب عدم وجود ویژگی استفاده از صفحه نمایش گیم‌پد به عنوان نمایشگر دوم اعلام کرده است که «Nintendo Switch مختص تجربه بازی‌ها بر روی یک صفحه نمایش، صرف نظر از نوع نمایشگر است». این موضوع از آن جهت قابل درک است که پیش از این اعلام شد، پایه نینتندو سوییچ تنها برای شارژ کردن کنسول و اتصال به تلویزیون کاربر دارد و قطعاتی که وظیفه پردازش بازی‌ها را بر عهده دارند، در تبلت ۷ اینچی که امکان اجرای بازی‌ها به صورت پرتابل و بی‌نیاز از تلویزیون را فراهم می‌کند، تعبیه شده‌اند.

روز پنج‌شنبه هفته گذشته بود که کمپانی نینتندو کنسول نینتندو سوییچ را در قالب انتشار یک تریلر و نمایش بخش‌هایی از بازی‌های The Elder Scrolls V: Skyrim و The Legend of Zelda، معرفی کرد. این کنسول که از پردازنده انویدیا تگرار بهره برده و بر‌طبق گفته تحلیل‌گران نمی‌تواند قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار داشته باشد، در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی (بازه زمانی اسفند ۹۵ تا فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده