// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

Titanfall 2 با یک بروزرسانی کم حجم عرضه می شود

طبق اعلام ریسپاون اینترتینمنت، بازی Titanfall 2 به همراه یک پچ بزورسانی کم حجم در روز انتشار عرضه می‌شود.

کمتر از یک هفته دیگر بازی Titanfall 2‌ رسما منتشر شده و مانند بسیاری از بازی‌های AAA نسل حاضر، این بازی نیز در روز انتشار میزبان یک بروزرسانی روز اول خواهد بود. البته به لطف مراحل توسعه‌ بدون مشکل ظاهرا حجم بروزرسانی بسیار کوچک است. وینس زمپلا، موسس ریسپاون اینترتینمنت رسما تایید کرده است که بازی Titanfall 2‌ در روز انتشار یک بروزرسانی ۸۸ مگابایتی را دریافت می‌کند.

اینکه دقیقا محتوای بروزرسانی شامل چه مواردی می‌شود، هنوز مشخص نیست، هرچند با توجه به حجم کم فایل بروزرسانی، باید شاهد رفع برخی ایرادات کوچکِ پیدا شده بعد از گلد شدن بازی باشیم. پیش از این در برخی از بازی‌ها شاهد بروزرسانی‌هایی با حجم چند گیگابایتی بوده‌ایم که فشار مضاعفی را برروی فضای خالی هارد دیسک بازیکنان ایجاد می‌کردند. ظاهرا تایتان‌فال 2 از این قاعده مستثنی بوده و حداقل در روز اول، بروزرسانی بزرگی را دریافت نخواهد کرد.

تنها ۶ روز مانده به انتشار این بازی شوتر،‌ طرفداران اکنون هیجان بسیاری را برای تجربه این بازی دارند. «تست فنی بخش چند نفره» که در اوایل ماه شهریور صورت گرفت، فرصت مناسبی را برای بسیاری از بازیکنان جهت تجربه Titanfall 2 فراهم کرد. در حالی که بسیاری از تجربه این بازی لذت بردند، برخی از بازیکنان هاردکور مشکلاتی را با تغییرات صورت گرفته در مجموعه داشته‌اند. هرچند استودیوی ریسپاون به سرعت به انتقادات پاسخ داده و اعلام کرد که با توجه به بازخوردها تغییرات و بهبودهایی را در بازی اعمال می‌کند.

Titanfall 2‌ در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده