نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

نسخه مخصوص Skyrim بازی مونوپولی به صورت رسمی معرفی شد

دیروز مشخص شد که در سال ۲۰۱۷، شاهد عرضه یک نسخه مخصوص از بازی Monopoly با فضای بازی Skyrim خواهیم بود.

شاید بتوان یکی از معروف‌ترین بازی‌های رومیزی را، بازی مونوپولی نامید. بازی‌ای که بیش از صد سال قدمت دارد و تا به حال نسخه‌های مختلفی از آن ساخته شده است. روز گذشته مشخص شد که در سال ۲۰۱۷ و ماه مارس (اسفند ۹۵ - فروردین ۹۶)، یک نسخه مخصوص از بازی مونوپولی با فضای The Elder Scrolls V: Skyrim عرضه خواهد شد. این بازی دارای شخصیت‌ها،‌ مکان‌ها و دیگر موارد بازی ویدیویی بسیار محبوب اسکایریم است. در هنگام اعلام این خبر، اطلاعات بیشتری از آن ارائه نشد و فقط عکسی از جعبه رسمی آن منتشر شد.

این اولین باری نیست که یک مونوپولی با حال و هوای یک بازی ویدیویی عرضه می‌شود. بازی‌هایی مانند Fallout، Assassin's Creed و Street Fighter نیز نسخه‌های مخصوص به خود از این بازی را دریافت کرده‌اند. جسیکا آدامز، مدیر ارتباطات استودیو مرکوید که وظیفه ساخت این بازی رومیزی را بر عهده دارد،‌ درباره این بازی گفت:

شما می‌توانید دهکده‌هایی در ریوروود یا وینترهولد بسازید یا می‌توانید دست به ساخت قلعه‌هایی در ویندهلم بزنید و می‌توانید آیتم‌های ارزشمندی را در تمریل به دست بیاورید.

این بازی برچسب قیمت ۴۸ دلاری دارد. در دیگر اخبار مربوط به بازی اسکایریم، هفته آینده یک نسخه ریمستر از این بازی با نام Special Edition برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. علاوه بر این، چند روز پیش کنسول جدید نینتندو با نام سوییچ به صورت رسمی معرفی شد و در تبلیغ آن، ما می‌توانستیم بازی اسکایریم را در حال اجرا شدن برروی این کنسول مشاهده کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده