// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

ویدیوی هنگام عرضه بازی Battlefield 1

الکترونیک آرتز به مناسبت انتشار بازی Battlefield 1 تریلر هنگام عرضه این بازی اول شخص را با عنوان «به جنگ جهانی اول خوش‌آمدید» منتشر کرد.

بتلفیلد 1 (‌Battlefield 1) رسما عرضه شد و الکترونیک آرتز نیز به مناسبت این رویداد، تریلر هنگام عرضه این بازی شوتر جنگ جهانی اول را با تصاویری هیجان‌انگیز منتشر کرده است.

ویدیوی پیشرو شماری از ویژگی‌های بازی Battlefield 1‌ از جمله برخی نقشه‌ها و مکان‌های مختلف را برجسته می‌کند. این ویدیو همچنین انواع وسایل نقلیه، سلاح‌ها و طبیعتا ویژگی تخریب‌پذیری مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد. Seven Nation Army، موسیقی فوق‌العاده برنده جایزه گرمی از The White Stripes نیز حال و هوای دیگری را به ویدیو داده است. شما می‌توانید اکنون این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید.

|

هرچند نسخه کامل Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر عرضه شد، اما این بازی از مدتی قبل برای افرادی که Battlefield 1 پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس قرار گرفته است. نخستین بار از ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) بود که بازیکنان Origin Access به نسخه Trial بازی دسترسی پیدا کردند. به دنبال آن از تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) خریداران نسخه ۸۰ دلاری Early Enlister نیز توانستند به نبرد در جنگ جهانی اول بپیوندند.

علاوه بر حالت چندنفره، Battlefield 1 دارای کمپین داستانی متفاوتی با ۵ «داستان جنگ» در جبهه‌های مختلف است. هر یک از این داستان‌ها دارای فصل‌های مختلف بوده و بازیکنان در نقش شخصیت‌های مختلف از جمله یک زن بادیه نشین یا یک راننده تانک، در کنار سایر شخصیت‌های دیگر ظاهر می‌شوند. در کنار کارهای جالب با یک پرنده،‌ بازی همچنین دارای رنگین‌کمان‌های دوتایی زیبا است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده