نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

مارک همیل در فصل سوم سریال The Flash باز خواهد گشت

طبق تصاویر منتشر شده از فصل سوم سریال The Flash، مارک همیل بار دیگر قرار است در این سریال نقش آفرینی کند.

اتفاقات فلش‌پوینت در شروع فصل سوم سریال فلش (The Flash) خیلی زود حل و فصل شد و حال فلش باید به لطف دکتر الچمی با ابرانسان‌های جدیدی در این فصل رو به رو شود. الچمی قرار است همراه با شخصیت ساویتار، شخصیت شرور و منفی اصلی فصل سوم سریال The Flash باشد که به لطف تغییرات در جدول زمانی فلش‌پوینت، آن‌ها نیز جز شخصیت‌هایی بوده‌اند که دارای قدرت و توانایی‌های جدیدی شده‌اند. در حال حاضر، بری آلن و تیم او در حال مبارزه با دو ابرانسان به نام‌های مگنتا و ریوال هستند و در قسمت بعدی فلش قرار است با مستر میرور نیز مبارزه کند. البته در سریال The Flash شخصیت‌های منفی و شرور دیگری نیز وجود دارند که دارای قدرت‌های فرابشری نیستند.

کاپیتان کلد یکی از برجسته‌ترین دشمنان بری آلن در سریال The Flash است، او پس از نابودی در قسمت ما قبل پایانی فصل اول سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow)، در قسمت جدید سریال The Flash باز خواهد گشت. او و اسنارت عضو گروه قدرتمند و خطرناک روگ‌ها در سریال فلش هستند که کلد تنها با عقل خود و سلاح سرد کننده‌اش با بری آلن مبارزه می‌کند. یکی دیگر از تبه‌کاران تکراری و بدون قدرت فرابشری این سریال که قرار است در فصل سوم بازگردد، شخصیت جیمز جسی با نام مستعار تریکستر است که نقش او را مارک همیل، بازیگر افسانه‌ای نقش لوک اسکای واکر در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) و صداپیشه مشهور شخصیت جوکر، بازی می‌کند. همیل قرار است در یکی از قسمت‌های فصل سوم سریال The Flash در نقش تریکستر حضور داشته باشد که به نظر می‌رسد در ادامه نیمه اول فصل سوم او را مشاهده خواهیم کرد.

یکی از کاربران تویتر تصاویر جدیدی از فیلمبرداری فصل سوم سریال The Flash منتشر کرده است که از نکات قابل توجه آن می‌توان به حضور مارک همیل اشاره کرد. در این تصاویر، همیل که به نظر می‌رسد بار دیگر برای بازی در نقش تریکستر بازگشته است، در کنار جان ویسلی شیپ، بازیگر نقش جی گاریک (فلش زمین سوم)، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در تصاویر جدید منتشر شده، همیل با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به حضورهای قبلی خود، قرار است در فصل سوم سریال The Flash حضور داشته باشد. او در اینجا با گریمی نسبتا گچی و لباسی مانند جوکر در فیلم بتمن (Batman) به کارگردانی تیم برتون، حضور دارد. با این حال، این احتمال وجود دارد که همیل به عنوان تریکستر در فصل سوم The Flash حضور نداشته باشد و ممکن است در زمین سوم نقش جوکر را بر عهده داشته باشد. هرچند این نظریه کمی بعید به نظر می‌رسد، اما در هر صورت به نظر می‌رسد نقش همیل در فصل سوم سریال The Flash کمی متفاوت‌تر از دو فصل قبلی خواهد بود.

شاید جالب باشد بدانید که همیل در سریال The Flash که در اوایل دهه ۹۰ میلادی پخش می‌شد، نیز نقش تریکستر را بر عهده داشته است و یکی از دشمنان اصلی فلش با نقش آفرینی ویسلی شیپ بود. شیپ در این سریال نقش بری آلن / فلش را بر عهده داشت، هرچند در مجموعه جدید The Flash نقش هنری آلن، پدر بری آلن، و جی گاریک را بر عهده دارد. تقابل دوباره همیل و شیپ در زمین سوم می‌تواند تداعی کننده اتفاقات این سریال باشد.

قسمت بعدی سریال The Flash به نام The New Rogues روز سه شنبه از شبکه The CW پخش خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده