// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

نینتندو سوییچ بازی های فیزیکی 3DS و Wii U را اجرا نخواهد کرد

پس از معرفی نینتندو سوییچ مشخص شده که این کنسول بازی‌های فیزیکی نینتندو 3DS و Wii U را اجرا نخواهد کرد.

پس از معرفی کنسول جدید نینتندو سوییچ سوالات بسیاری در ذهن علاقه‌مندان آن ایجاد شده است. از جمله‌ی این سوالات می‌توان به وضعیت باتری، قابلیت Backward Compatibility، قفل منطقه‌ای (Region Locking)، صفحه‌ی لمسی (Touch Screen)، کنترل حرکتی (Motion Control)، قیمت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پاسخ برخی از این سوالات به وب‌سایت Famitsu داده شده است. به گفته‌ی کمپانی نینتندو، کنسول Nintendo Switch به عنوان جانشینی برای کنسول‌های 3DS و Wii U نیست و هنگامی که از آنان در مورد سازگاری بازی‌های آن کنسول‌ها با سوییچ پرسیده شد بدین شکل پاسخ دادند:

کنسول نینتندو سوییچ نمی‌تواند دیسک‌های بازی Wii U یا کارتریج‌های 3DS را اجرا کند.

از آنجایی که این کنسول جدید قرار است بازی‌ها را به واسطه‌ی کارتریج اجرا کند، طبیعتا نمی‌تواند دیسک‌های کنسول Wii U را اجرا کند. اما در مورد کنسول 3DS نیز این‌طور که مشخص است فعلا کمپانی Nintendo قصد ندارد از بازی‌های آن بر روی کنسول جدید پشتیبانی کند. با تمام این اوصاف نباید از اجرای بازی‌های این کنسول‌ها قطع امید کرد و شاید زمانی بتوان به واسطه‌ی فروشگاه eShop و نسخه دیجیتالی به آنها دسترسی داشت. پاسخ سوالات دیگر مانند وضعیت باتری و این‌که این کنسول به همراه تمامی وسایل جانبی‌اش مانند خود دستگاه، داک آن و دسته‌های کنترلر آن، عرضه خواهد شد یا خیر، در آینده داده خواهند شد.

البته در مورد کنترلرهای دستگاه طبق گفته‌ی کمپانی نینتندو، دو عدد کنترلر Joy-Con چپ و راست در بسته‌ی این کنسول موجود خواهند بود. یکی دیگر از سوالات نیز این است که آیا ممکن است این کنسول در دو نوع با داک یا بدون داک عرضه شود یا خیر. پیش‌تر در زومجی و در قالب چند خبر خواندید که کنسول نینتندو سوییچ از مجسمه‌های آمیبو پشتیبانی خواهد کرد و در خبر دیگری نیز عکس‌العمل رئیس ایکس‌باکس به معرفی این کنسول را مطالعه کردید. همچنین با ۶ بازی تایید شده برای این کنسول نیز آشنا شدید.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده