نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

نسخه بلوری فیلم Don’t Breathe ماه آینده منتشر خواهد شد

سازندگان فیلم ترسناک نفس نکش (Don't Breathe) اعلام کردند نسخه بلوری و خانگی این فیلم ماه آینده منتشر خواهد شد.

فیلم ترسناک Don’t Breathe به کارگردانی فده آلوارس، کارگردان فیلم مرده شریر (Evil Dead)، یکی از شگفتی‌های تابستان امسال بود و با تحسین منتقدان و تماشاگران رو به رو شد. حال بخش محصولات خانگی کمپانی سونی اینترتیمنت اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Don’t Breathe در تاریخ ۸ نوامبر (۱۸ آبان) و نسخه بلوری و دی‌وی‌دی آن در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) منتشر خواهد شد. این فیلم توانست در دو هفته صدرنشین جدول باکس آفیس باشد و تا به امروز کمی بیش از ۸۸ میلیون دلار در آمریکا و ۱۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. این فیلم همچنان بر روی پرده‌های سینما است. بودجه ساخت فیلم Don’t Breathe تنها ۹.۹ میلیون دلار بوده است.

جین لوی، دیلان مینت، دنیل زوواتو و استیون لانگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Don’t Breathe به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره‌ی گروهی از دوستانی است که تصمیم می‌گیرند به داخل خانه‌ی یک کهنه‌سرباز جنگ نابینا اما ثروتمند وارد شده تا به او دستبرد بزنند، اما خیلی زود مشخص می‌شود این پیرمرد نابینا که تا قبل از این هدف مناسب و بی‌خطری به نظر می‌رسید، نه تنها خطرناک‌تر از چیزی است که فکر می‌کردند، بلکه پای موجودات ماوراطبیعه هم به ماجرا باز می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه بلوری این فیلم را مشاهده کنید:

Don’t Breathe Blu-ray cover

نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و دیجیتالی فیلم Don’t Breathe دارای محتوای اضافه است که از جمله آن می‌توان به ۵ ویدیو از پشت صحنه فیلم به نام‌های No Escape و Creating the Creepy House و Meet the Cast و Man in the Dark و The Sounds of Horror، اشاره کرد که تجربه اعضای تیم تولید، بازیگران و فده آلوارس، کارگردان فیلم، در ساخت فیلم Don’t Breathe را با بینندگان به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، این نسخه‌ها دارای ۸ صحنه حذف شده از فیلم نیز است و بینندگان می‌توانند به صورت اختیاری تفسیر کامل فیلم با حضور فده آلوارس، استیون لانگ و رودو سایوگس، نویسنده این فیلم، را نیز دریافت کنند.

همچنین خریدارانی که پیش از تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) فیلم Don’t Breathe را به صورت دیجیتالی پیش خرید کنند، نسخه بدون درجه سنی فیلم Evil Dead را نیز دریافت خواهند کرد و تنها تا پایان جشن هالووین فرصت دارند آن را تماشا کنند. همچنین طرفداران می‌توانند ۵ دقیقه اضافه نسبت به نسخه اکران شده آن و ویرایش نشده توسط فده آلوارس از فیلم Don’t Breathe را نیز در این نسخه تماشا کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده