// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

سه ویدیوی جدید از بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

ویدیوهای جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در کنار نمایش شرایط آب و هوا، مکان‌های مختلفی را نمایش می‌دهند.

نینتندو سه ویدیوی جدید از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را منتشر کرده است. در این ویدیوها شاهد تصاویری از افکت‌های آب و هوا،‌ برخی مکان‌های جدید در جهان بازی و فعالیت‌هایی از جمله آشپزی هستیم. البته ویدیوهای فوق از لیست ویدیوهای صفحه رسمی نینتندو خارج شده‌اند، هرچند هنوز هم به صفحه رسمی نینتندو لینک شده و به صورت آنلاین در دسترس قرار دارند.

|

در ویدیوی اول شاهد دوربینی ثابت در محیطی سر سبز هستیم. به مرور شرایط آب و هوای مطلوب به سمت طوفانی شدن و ریزش باران شدید پیش می‌رود. در ادامه در کنار چرخش روز و شب،‌ شاهد رعد و برق‌هایی شدید هستیم. هرچند آب و هوا به سمت عادی شدن پیش می‌رود.

|

ویدیوی دوم بیشتر برروی جهان بازی و انفجارها تمرکز دارد. در این ویدیو لینک در اطراف یک کلیسا به گشت و گذار می‌پردازد. این ویدیو همچنین تصاویری از بالا رفتن لینک از درخت، شیرجه به درون دریاچه یا به حرکت در آوردن یک قایق چوبی را نشان می‌دهد. استفاده از پاراگلایدر و اسکی برروی سپر که در E3 2016‌ شاهد آن بودیم، باری دیگر در کنار یک موسیقی بسیار ویژه به نمایش گذاشته شده است.

|

ویدیوی سوم اما بیشتر برروی مبارزات تمرکز دارد.در این ویدیو لینک با استفاده از تیر و کمان دشمنان را از فاصله دور هدف می‌گیرد. لینک همچنین با استفاده از شمشیر دشمن خود را از بین برده و یک گولم بزرگ را با بمب هدف می‌گیرد. البته لینک زمان استراحتی را برای آشپزی در اختیار دارد. او با استفاده از گوشت گراز،‌ صید ماهی و آتش حاصل شده از قطع چوب درختان به آشپزی در داخل دیگ می‌پردازد. به نظر می‌رسد انجام این قبیل کارها در Breath of the Wild متداول باشد.

نینتندو در نهایت بعد از مدت‌ها حدس و گمان پیرامون کنسول جدید خود، رسما از نینتندو سوئیچ رونمایی کرد. این کنسول با کنترلر مخصوص و قابلیت استفاده به صورت پورتابل و خانگی از همین ابتدا توانسته نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. شما می‌توانید ویدیو معرفی این کنسول جدید را در زومجی تماشا و دانلود کنید. طبق اعلام نینتندو، سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵ - فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. از هم‌اکنون بسیاری از توسعه‌دهندگان شناخته شده، اعلام کرده‌اند که از این کنسول پشتیبانی می‌کنند.

نینتندو پیش از این نیز رسما تایید کرده است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در کنار Wii U برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. هرچند اخیرا خبری پیرامون انتشار آمیبو Breath of the Wild در تاریخ چهار مارس ۲۰۱۷ (شنبه ۱۴ اسفند) در زومجی منتشر شده بود، هرچند هنوز تاریخ رسمی انتشاری برای این بازی مورد انتظار اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده