// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

محتویات Season pass و نسخه Deluxe Edition بازی Dead Rising 4 منتشر شد

بتازگی محتویات Season pass و نسخه Deluxe Edition بازی Dead Rising 4 منتشر شده است.

استودیو کپکام و مایکروسافت، سازنده و ناشر بازی Dead Rising 4، قیمت سیزن‌پس بازی و جزئیات نسخه Deluxe آن را برای علاقه‌مندان به این بازی منتشر کردند. نسخه دیلاکس بازی که شامل نسخه اصلی و سیزن‌پس بازی است، هم‌اکنون با قیمت ۷۹.۹۹ دلار بفروش می‌رسد. این در حالی است که اگر بخواهید سیزن‌پس بازی را جداگانه خریداری کنید، می‌بایست ۲۴.۹۹ دلار هزینه کنید. محتویات سیزن‌پس بازی به شرح زیر است.

Stocking Stuffer Holiday Pack: این بسته شامل یک سری پک اسلحه و وسایل نقلیه به‌همراه زامبی‌هایی به‌مناسبت تعطیلات بوده که می‌توانید به‌‌واسطه ماموریت‌های جدید خود، در سطح شهر گشته و به کشتار زامبی‌ها بپردازید.

Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf: یک حالت آنلاین سه نفره که شبیه به بازی گلف است. با این تفاوت که هیچ توپ گلفی در کار نیست! شما می‌بایست در رقابت با سایر بازیکنان تلاش کرده و زامبی‌ها را وارد حفره‌هایی بکنید که در نقشه مشخص شده است. حال هر شخص که بتواند زامبی‌های بیشتری را وارد کند، امتیاز بیشتری را کسب کرده و برنده است.

Dead Rising 4: Frank Rising: در واقع این بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی در نظر گرفته شده و در جریان داستان آن، فرانک وست آلوده شده و می‌بایست به‌دنبال پادزهری باشد تا خود را خوب کند. در غیر این‌صورت تمام تلاش‌اش برای زنده ماندن بی‌ثمر خواهد ماند. حال مشکل اینجاست که شرایط همانند قبل نیست. حال زامبی‌ها باهوش‌تر از قبل شده و مردم دیگر به فرانک وست اعتماد ندارند.

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) به صورت انحصاری زمانی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده