// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تمامی بسته های بازی Star Wars Battlefront را در ماه نوامبر رایگان بازی کنید

می‌توانید در ماه نوامبر تمامی بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront را در کنار رویداد کسب XP چهار برابری، رایگان تجربه کنید.

بازی محبوب Star Wars Battlefront که تقریبا یک سال پیش منتشر شد توانست به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سری ثبت رکورد کند. کمپانی‌های دایس و الکترونیک آرتز نیز که به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را بر عهده داشتند، توانستند با بسته‌های الحاقی، پچ‌ها و بسیاری موارد افزایشی دیگر بازی را پشتیبانی و کاربران آن را خوشحال کنند. البته این خوشحالی قرار است هنوز ادامه داشته باشد. پائول کِسلین، یکی از سازندگان این بازی، اعلام کرده که کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه (۱۸ تا ۲۰ ماه نوامبر) بصورت چهار برابر امتیاز XP در این بازی بدست آورند. همچنین می‌توانید در این تاریخ تمامی بسته‌های الحاقی این بازی را که شامل Outer Rim ،Bespin و Death Star هستند، بطور کاملا رایگان بازی کنند.

آخرین DLC بازی Star Wars Battlefront نیز که Rogue One: Scarif نام دارد قرار است در ماه دسامبر منتشر شود و بر اساس فیلم جدید سری جنگ ستارگان با همین نام است که قرار است بر روی سیاره‌ی استوایی با نام «Scarif» بوده و شخصیت‌هایی همچون Jyn Erso و Orson Krennic نیز در آن قابل بازی خواهند بود. فیلم فرعی Rogue One قرار است در تاریخ ۲۶ آذر ماه (۱۶ ماه دسامبر) اکران شود، اما در مورد تاریخ انتشار بسته‌ی Rogue One: Scarif هنوز خبری منتشر نشده است. البته این اولین بسته‌ای نیست که بر اساس یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان ساخته می‌شود. بطوری‌که اولین بسته‌ی بازی یعنی Battle of Jakku بر اساس فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) ساخته و منتشر شد. همچنین مطلع باشید که قرار است نسخه‌ی Ultimate Edition بازی نیز که شامل خود بازی و تمامی بسته‌های الحاقی آن است به قیمت ۴۰ دلار در آینده منتشر شود. در آینده‌ی نزدیک نیز این بازی به سرویس EA Access اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده