// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

Amnesia Collection بر روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

فریکشنال گیمز مجموعه Amnesia Collection را برای انتشار بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

سری بازی‌های ترس و بقا Amnesia با انتشار اولین نسخه آن یعنی Amnesia: The Dark Descent در سال ۲۰۱۰ بر روی رایانه‌های شخصی آغاز شد. حال توماس گریپ، کارگردان خلاق فریکشنال گیمز در قالب پستی در پلی‌استیشن بلاگ خبر از انتشار هر سه بازی Amnesia: The Dark Descent ،Amnesia: Justine و Amnesia: A Machine for Pigs تحت عنوان Amnesia Collection بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 داد. توماس گریپ در این‌باره می‌گوید:

ما تا‌کنون سری Amnesia را بر روی کنسول‌ها منتشر نکرده‌ایم. در طی سال‌ها اخیر بسیار به تحقق این امر نزدیک شده بودیم، اما یا اشکالی پیش می‌آمد یا ما زمان کافی را در اختیار نداشتیم. اما هم‌اکنون زمان تغییر فرا رسیده است. در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذر)، مجموعه بازی‌های Amnesia بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شده و دارندگان کنسول برای اولین می‌توانند ترس نهفته در این سری را تجربه کنند.

انتشار Amnesia Collection تنها به صورت دیجیتالی یا امکان خرید آن به صورت فیزیکی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تریلر معرفی این مجموعه را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

در بازی Amnesia: The Dark Descent، «دنیل»، پروتاگونیست بازی با اجتناب از هیولا‌ها و دیگر موانع و حل کردن پازل‌ها به کاوش در قلعه‌ای ترسناک می‌پردازد. بازی Amnesia: The Dark Descent توانست علاوه بر دریافت نقد‌های مثبت و جلب نظر مخاطبین، دو جایزه از فستیوال بازی‌های مستقل دریافت کند.

یک سال پس از انتشار این بازی فربکشنال گیمز بسته الحاقی Amnesia: Justine را منتشر کرد که دارای شخصیت‌ها و محیط جدید بود. پس از موفقیت‌های این بازی و بسته الحاقی Amnesia: Justine، کمپانی فریکشنال گیمز ساخت نسخه دوم را تایید و وظیفه ساخت این دنباله غیر‌مستقیم را بر‌عهده استودیو چاینیز روم (The Chinese Room)، سازنده بازی‌های Dear Esther و Everybody's Gone to the Rapture قرار داد. این بازی نمرات پایین‌تری نسبت به اولین بازی سری Amnesia دریافت کرد، اما با این حال توانست حس و حال و فضا‌سازی ترسناک Amnesia: The Dark Descent را تکرار کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده