// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بازی Titanfall 2 فعلا از نرخ فریم نامحدود پشتیبانی نمی کند

بنابر گفته تهیه کننده بازی Titanfall 2، تیم سازنده فعلا برنامه‌ای برای فریم ریت بالا و نامحدود ندارد.

از آن‌جایی که نسخه بتا بازی Titanfall 2 برای پی‌سی در دسترس قرار نگرفت، سوالات بی‌شماری ذهن مخاطبین را مشغول کرده است. مهم‌ترین سوال مربوط به نرخ فریم بازی است. خیلی از کاربران قصد دارند بدانند آیا Titanfall 2 از نرخ فریم محدود پشتیبانی خواهد کرد یا این‌که شاهد فریم ریت بالاتر و نامحدود در طول بازی هستیم. همچنین در انجمن سایت مربوط به این بازی یک پست زده شده بود که TItanfall 2 از ۱۴۴ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

در همین راستا درو مک‌کوی، تهیه کننده Titanfall 2، در یک پرسش و پاسخ به این سوالات پاسخ داده است. در راستای سوالات پرسیده شده حول این موضوع، وی گفته که استودیو ریسپاون، سازنده بازی Titanfall 2، فعلا برنامه‌ای برای نرخ فریم بالاتر ندارد. وی در این باره می‌گوید:

در جریان تست‌های اولیه‌ای که انجام داده‌ایم، متوجه شدیم که اگر نرخ فریم را به صورت نامحدود قرار دهیم یا نرخ‌ فریم‌های بالاتری را در نظر بگیریم، با مشکلات فنی مواجه خواهیم شد. از این‌رو فعلا برنامه‌ای برای فریم ریت بالاتر از حد تعیین نشده نداریم.

همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که نسخه پی‌سی Titanfall 2 با اینکه بر روی شبکه اورجین عرضه می‌شود ولی از قابلیت کراس-‌پلی بر روی سایر پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌کند. در ادامه وی افزود که تنظیمات بازی بر روی پی‌سی کامل بوده و با انتخاب تنظیمات مختلف می‌توانند به‌خوبی بازی را بر روی سیستم خود بهینه کنند. همچنین بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانند ویژگی عمق میدان (Deaph of Field) را در بخش چند نفره عیرفعال کنند.

در آخر مک‌کوی اعلام کرد که خیلی از کاربرها گفته بودند که قابلیتی به بازی اضافه شود تا بتوانند راهنمای نشانه‌گیری (Aim Assist) را از کار بیندازند و یا تغییراتی بر روی مسابقات خصوصی (Private Match) انجام شود. از این‌رو این تغییرات در لیست تیم سازنده قرار داده شده و به احتمال زیاد شاهد تغییراتی در این بخش‌ها خواهیم بود.

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان ماه (۲۸ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده