نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

اضافه شدن مرحله ۲۰۰۰ به بازی Candy Crush Saga

دو هزارمین مرحله برای بازی موبایل محبوب Candy Crush Saga منتشر شد.

شاید بتوان یکی از اعتیادآورترین بازی‌های موبایل را Candy Crush Saga دانست. چند روز پیش، استودیو کینگ، توسعه دهنده بازی، دو هزارمین مرحله را برای این بازی عرضه کرد. این بازی رایگان از زمانی که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، توانست به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند. موفقیت این بازی باعث شد که استودیو King، به یکی از بهترین شرکت‌های فعال در ساخت بازی برای موبایل تبدیل شود و در نهایت اکتیویژن بلیزارد این استودیو را با پرداخت ۵/۹ میلیارد دلار، خریداری کرد.

سباستین ناتسون، یکی از مدیران این استودیو، در این‌باره گفت:

ما بسیار از عرضه مرحله دو هزارم برای بازی هیجان‌زده هستیم. این یک دستاورد فوق‌العاده برای استودیو ما است. تا به حال بیش از یک تریلیون بار این بازی اجرا شده است و به این ترتیب، Candy Crush Saga تبدیل به یکی از بازی‌هایی شده است که در حال حاضر در دنیا، تعداد بسیار زیادی از افراد آن را انجام می‌دهند. 

از زمانی که این بازی عرضه شد، تیم ما در حال کار برروی گسترش آن است تا بتوانیم کاری کنیم که علاقمندان بازی، از آن خسته نشوند و به طور مداوم در حال ایجاد چالش‌های مختلفی برای آنها هستیم. ما مرحله دو هزارم را که مرحله بسیار خاصی است، منتشر کردیم و امیدواریم که کاربران ما از انجام آن لذت ببرند.

در انتها نیز استودیو کینگ،‌ اینفوگرافیکی را در رابطه با بازی کندی کراش ساگا منتشر کرد که در انتها می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Candy Crush Saga

این بازی در زومجی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و توانسته امتیاز بسیار خوب ۸ را به دست آورد. زومجی در نقد خود از بازی چنین نوشت:

بازی Candy Crush Saga را شاید برای مدتی بازی کنید و سپس آن را پاک کنید. اما کسانی که به بازی کردن ادامه می‌دهند، به راحتی به آن عادت می‌کنند و اگر بازی را از گوشی خود پاک کنند، نبود آن را حس می‌کنند. یک بازی رایگان کم حجم، با مراحل بسیار زیاد و گیم‌پلی متنوع، می‌تواند سر شما برای مدتی که منتظر اتوبوس هستید یا در مطب دکتر نشسته‌اید تا نوبت‌تان شود، گرم کند.


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده