// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

آمار و ارقام مربوط به تعداد کاربران دسترسی زودهنگام Battlefield 1 منتشر شد

در جدیدترین اخبار بازی Battlefield 1 آمار و ارقام مربوط به تعداد نفرات بازی‌ کننده دسترسی زودهنگام بازی منتشر شد.

با وجود اینکه هنوز بازی Battlefield 1 به‌صورت رسمی عرضه نشده است، کاربرانی که نسخه Early Enlisters را خریداری کرده بوند، به‌علاوه دارندگان حساب‌های EA Access و Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان، توانستند به تجربه این بازی به مدت ۱۰ ساعت بپردازند. طبق آمار گرفته شده بر روی سه‌پلتفرم بازی، در مجموعه میانگین تعداد ۹۰۰۶۳ بازیکن به تجربه بازی بتلفیلد 1 پرداخته‌اند.

در بین تعداد بازیکنان در هرپلتفرم، کمترین میزان در اختیار کاربران پی‌سی بوده است. در کمترین ساعات ۲۲۹۰ بازیکن و در شلوغ‌ترین زمان ۶۴۵۷۵ بازیکن به تجربه این بازی پرداخته‌اند. باتوجه به جزئیات گرافیکی و سایر ویژگی‌های برتر نسخه رایانه‌های شخصی، این میزان بازیکن کمتر از حد نساب است. البته بازیکنان پی‌سی نشان داده‌اند که اکثرا علاقه‌ای به خرید نسخه‌های گران‌تر بازی نبوده و حتی به لطف وجود CD KEYهای بازی‌ها خیلی کم پیش می‌آید تا برای یک بازی ۶۰ دلار هزینه کنند.

بر روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز آمار تقریبا نزدیک به یکدیگر است. کاربران پلی‌استیشن 4 که تنها راه تجربه این بازی برای آن‌ها خریداری نسخه Early Enlisters بوده ۳۳۰۴۸ و در بیشترین ساعات ۹۴۲۲۹ نفر به تجربه بتلفیلد 1 پرداخته‌اند. همچنین بر روی ایکس‌باکس وان و با در نظر گرفتن خریداران نسخه Early Enlisters  و مشترکین سرویس EA Access در کمترین ساعات ۳۱۶۶۴ و در بیشترین ساعات ۱۲۴۶۸۴ نفر به تجربه این بازی پرداخته‌اند. البته این آمار و ارقام رسمی و منتشر شده از سوی ناشر بازی نیست و صرفا شواهدی است که از این بازی رویت شده است. قطعا تا زمان عرضه این آمار و ارقام بالا و پایین خواهند شد.

بازی بتلفیلد 1 روز جمعه ۳۰ مهر ماه به صورت رسمی عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده