نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

کمپانی زنیمکس نشان تجاری The Crossing را ثبت کرد

The Crossing بازی‌ای بود که استودیو آرکین زمانی قصد داشت آن را بسازد و حال دوباره نشانی تجاری با این نام ثبت شده است.

همه ما استودیو آرکین را به دلیل ساخت بازی‌های Dishonored می‌شناسیم؛ ولی این استودیو پیش از اینکه در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی زنیمکس خریداری شود، به صورت مستقل فعالیت می‌کرد و قصد داشت یک بازی شوتر اول‌شخص با اسم The Crossing بسازد که قرار بود ترکیبی از یک بازی تک‌نفره و چند‌نفره باشد. ولی به دلیل مشکلات مالی که گریبانگیر آن‌ها شد، ساخت این بازی در سال ۲۰۰۹ متوقف شد و در نهایت هم Arkane توسط زنیمکس خریداری شد.

ولی حال به نظر می‌رسد که کمپانی زنیمکس و بتسدا برنامه‌هایی برای The Crossing دارند؛ چرا که اخیرا زنیمکس یک نشان تجاری با این نام را در دفتر اسناد آمریکا و در دسته بازی‌های ویدیویی ثبت کرده است. البته در این نشان تجاری هیچ اطلاعاتی از بازی به چشم نمی‌خورد. زمانی که سایت گیم‌اسپات از بتسدا در این مورد سوال کرد، یکی از اعضای این کمپانی گفت که آن‌ها هرگز در مورد نشان‌های تجاری ثبت‌شده اظهار‌نظر نمی‌کنند.

البته ثبت یک نشان تجاری بدین معنی نیست که در آینده نزدیک بازی‌ای به اسم The Crossing معرفی خواهد شد. بلکه احتمالات زیادی وجود دارد و همان‌قدر که ممکن است این نشان مربوط به یک بازی باشد، همان‌قدر هم احتمال دارد که هدف زنیمکس از ثبت آن، حفظ نام The Crossing برای آینده باشد.

بازی جدید استودیو آرکین Dishonored 2 است که در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده