نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تحلیلگران فروش Red Dead Redemption 2 را ۱۵ میلیون نسخه پیش بینی کردند

تنها یک روز از معرفی رسمی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و تحلیل‌گران میزان فروش آن را پیش‌بینی می‌کنند!

قطعا تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) برای بسیاری از گیمر‌ها روز بزرگی بود؛ چرا که راک‌استار بالاخره در این تاریخ رسما بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی و اعلام کرد که این اثر پاییز سال آینده عرضه خواهد شد. حال موسسه تحقیقاتی Cowen & Company با انتشار بیانیه‌ای پیش‌بینی کرده که این بازی حداقل ۱۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. البته این گروه اعلام کرده که با توجه به موفقیت‌های نسخه اول و محبوبیت آن، این رقم کاملا جنبه احتیاطی دارد و احتمال اینکه فروش بازی از این رقم بیش‌تر شود، بسیار بالا است.

آخرین آماری که از فروش Red Dead Redemption در ماه فوریه ۲۰۱۲ ارائه شد، فروش این بازی را ۱۳ میلیون نسخه اعلام کرد. همچنین کمپانی Cowen & Company در ادامه بیانیه خود گفت که فروش جدید‌ترین بازی راک‌استار یعنی GTA V به ۶۵ میلیون نسخه رسیده است و همین امر هم نشان می‌دهد که بازی‌های این کمپانی محبوبیت بسیار بالایی دارند و در طی سال‌های گذشته، فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند.

البته Red Dead Redemption 2 علاوه بر فروش بازی، قطعا از طریق بخش آنلاین جدید خود هم کسب درآمد خواهد کرد؛ بخشی که امتحانش را در GTA V پس داده و گیمر‌های زیادی هنوز هم قسمت چندنفره این بازی را تجربه می‌کنند و حتی برای خرید پول درون بازی، از پول واقعی استفاده می‌کنند.

Cowen & Company در بخش پایانی بیانیه خود هم اعلام کرده که از نظر آن‌ها، راک‌استار قصد داشت تا Red Dead Redemption 2 را در بازه زمانی آوریل و ژوئن ۲۰۱۷ (فروردین تا خرداد ۹۶) عرضه کند که این کار عملی نشده و عرضه بازی به پاییز ۲۰۱۷ موکول شده است. البته چنین خبری هنوز توسط راک‌استار یا کمپانی تیک‌-تو، رسما تایید نشده است.

فعلا علاوه بر تصویری که دیروز از بازی منتشر شد، اطلاعات جدیدی پیرامون آن ارائه نشده است. ولی ساعت ۱۰:۳۰ روز پنج‌شنبه، اولین تریلر رسمی بازی معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود جزییاتی از بازی ارائه بدهد.

نظر شما در مورد پیش‌بینی‌های Cowen & Company چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده