نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

ریمستر بازی Skyrim توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

نسخه ریمستر بازی Skyrim درجه‌بندی سنی M (بزرگسال) را از ESRB دریافت کرد.

زمان زیادی تا عرضه ریمستر بازی Skyrim باقی نمانده است و این اثر در تاریخ ۷ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود. حال بنیاد ESRB که وظیفه درجه‌بندی سنی بازی‌ها را بر عهده دارد، این بازی را بررسی کرده و با دادن رتبه M، آن را برای افراد بزرگسال مناسب دانسته است. خون و خون‌ریزی، خشونت شدید، تصاویر نامناسب و استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز از جمله مشکلات بازی هستند.

خلاصه توضیحات ESRB در مورد این بازی به شرح زیر است:

اسکایریم یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی است که در آن گیمر‌ها در نقش یک دواکین، فردی که قدرت مبارزه با اژد‌ها را دارد، قرار می‌گیرند. گیمر‌ها در محیط کوهستانی و جهان‌باز بازی گردش کرده و ماموریت‌هایی را به پایان خواهند رساند که روی سرنوشت شخصیت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. در این بین گیمر‌ها از سلاح‌هایی چون شمشیر، تبر، تیر و کمان و جادو بهره می‌برند و دشمنان بازی هم شامل انسان‌ها، حیوانات، اژدها و موجودات دیگری می‌شوند. در بین نبرد‌های تن به تن بازی، گاهی بازی حالت صحنه آهسته پیدا می‌کند و صحنه‌های خاصی از نبرد، مخصوصا صحنه‌های قطع‌عضو، به این صورت نمایش داده می‌شوند. به علاوه روی برخی اشیا محیط هم شاهد خون هستیم.

همچنین در برخی صحنه‌های بازی گیمر‌ها می‌توانند به انسان‌هایی که دشمن‌شان نیست، آسیب بزنند. برای مثال، آن‌ها ممکن است به یک زندانی در زنجیر آسیب وارد کنند که این امر خون‌ریزی و فریاد زدن وی را در پی خواهد داشت. به‌علاوه در بازی از برخی الفاظ نامناسب نیز استفاده می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده