نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

مسابقه تلویزیونی Candy Crush در دست ساخت است

شبکه CBS با همکاری لاینزگیت در نظر دارد براساس بازی محبوب Candy Crush یک مسابقه تلویزیونی را تولید و پخش کند.

شبکه CBS سفارش ساخت مسابقه تلویزیونی کندی کراش (Candy Crush) داد. این مسابقه تلویزیونی که قرار است مدت هر قسمت آن یک ساعت باشد، براساس مجموعه بازی‌های موبایل محبوب و پر طرفدار Candy Crush ساخته و پخش خواهد شد. شبکه CBS با همکاری کمپانی لاینزگیت و استودیو کینگ این مسابقه تلویزیونی را تولید می‌کند و توسط شبکه تلویزیونی CBS در داخل آمریکا و لاینزگیت در کشورهای دیگر قرار است پخش شود، مت کونیتز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

در بازی Candy Crush Saga بازیکن آب‌ نبات‌های رنگارنگ را در ترکیبی سه یا بیشتر مطابقت می‌دهد و با کسب امتیاز و شکست موانع و پیشرفت در بازی به بالاترین سطح بازی که ۲۰۰۰ است، خواهد رسید. بازی Candy Crush Saga دارای نسخه فرعی نیز است که این نسخه به نام Candy Crush Soda Saga شناخته می‌شود، این دو بازی در جمع ۱۰ بازی پرفروش آمریکا قرار دارند. این بازی ماهیانه به طور متوسط ۱۸ میلیارد بار توسط بازیکنان در سراسر جهان بازی می‌شود. در مسابقه تلویزیونی Candy Crush بازیکنان به تیم‌های دو نفره تقسیم می‌شوند و با استفاده از هوش و آمادگی جسمانی خود بر روی یک صفحه بازی غول‌آسا به بازی می‌پردازند و در نهایت تیمی که بازی Candy Crush را فتح کند تاج قهرمانی را بر سر خواهد گذاشت. مجری این برنامه در زمان دیگری معرفی خواهد شد. گلن گلر، رئیس CBS اینترمیتنت، می‌گوید:

ما از هواداران پر و پا قرص Candy Crush هستیم و مانند بسیاری از افراد دیگر، «عجله» رسیدن به مرحله بعدی بازی را خوب می‌شناسیم. ما برای همکاری با کمپانی لاینزگیت و استودیو کینگ برای ارائه این مسابقه تلویزیونی که اقتباسی از یکی از محبوب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های دنیا است، بسیار هیجان زده هستیم و طرفداران پر و پا قرص بازی می‌توانند در خانه این مسابقه را تماشا کنند و همزمان بازی Candy Crush را نیز بازی کنند.

کوین بگز، رئیس گروه تلویزیونی لاینزگیت، در این رابطه گفت:

مجموعه Candy Crush، یک مجموعه بسیار خاص و محبوب در سراسر جهان است، زمانی که پیتر لوین، رئیس بخش تعاملی و بازی ما، IP آن را برای لاینزگیت بدست آورد، ما می‌دانستیم که می‌توان یک برنامه تلویزیونی فوق‌العاده جذاب به لحاظ فیزیکی و بصری براساس این بازی تولید و پخش کنیم. شبکه CBS، یک شبکه پیشتاز در این سبک برنامه‌ها است و خانه‌ای ایده‌آل و مناسبی برای مسابقه تلویزیونی Candy Crush خواهد بود و ما بسیار خوشحال هستیم که با مت به عنوان شریک ما همراه با تیمی از استودیو کینگ در این پروژه حضور دارند تا این مجموعه فوق العاده به روی آنتن برود.

Candy Crush Saga

پیتر لوین، رئیس بخش تعاملی Ventures و بازی لاینزگیت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. لوین برای صدور مجوز فعالیت استودیو کینگ در آمریکا با راسل بایندر از کمپانی استرایکر اینترمیتنت همکاری کرده است و به منظور تسهیل در صدور مجوز، حقوق نام مجموعه Candy Crush را برای ساخت برنامه تلویزیونی بدست آورده است. لوین در ادامه گفت:

ما باید از یک فرهنگ که ایجاد کارآفرینی می‌کند در لاینزگیت استفاده کنیم، بنابراین ما به ‌‌‌‌‌همه IP‌های بسیار جذاب در سراسر جهان مثل Candy Crush که در تمام بخش‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند تا این بازی بر روی تمام پلتفرم‌های ممکن برای طرفداران عرضه شود، نگاه می‌کنیم. هر کسی که بازی Candy Crush را بازی کرده باشد می‌داند که این بازی دارای سیستم‌های بصری بسیار هیجان انگیز با شخصیت‌های فوق العاده است، ما با مت و دیگر تیم‌های تلویزیونی در حال همکاری نزدیک با سباستین ناتسون و تیم خلاق کمپانی کینگ هستیم تا به بازی Candy Crush زندگی دهیم و آن را از شبکه CBS پخش کنیم.

مت کونیتز، تهیه کننده اجرایی این برنامه نیز در این رابطه گفته است:

با مجموعه Candy Crush کاملا آشنایی دارم که می‌تواند بسیار قدرتمندتر و بزرگ‌تر از دیگر بازی‌های فیزیکی مسابقات تلویزیونی ظاهر شود که من خیلی دوست دارم این برنامه تولید شود و CBS خانه مناسبی برای آن است.

سباستین ناتسون از مدیران کمپانی کینگ و تهیه کننده اجرایی این پروژه نیز گفت:

مجموعه Candy Crush یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین بازی‌های موبایل است که بازیکنان در سراسر جهان بر روی گوشی‌های موبایل خود آن را بازی می‌کنند. بنابراین این بسیار هیجان انگیز است که با همکاری مت و دیگر اعضای تیم قرار است بازی Candy Crush را به تلویزیون بیاوریم و یک چالش لذت بخش و سرگرم کننده را ایجاد و خلق کنیم. ما امیدواریم بازیکنانی که برای سرگرم شدن در این برنامه شرکت می‌کنند و انرژی بسیاری صرف آن می‌کنند، این برنامه تلویزیونی را به چالش بکشند.

 برنامه تلویزیونی Candy Crush قرار است توسط استودیو پالس کریتیو با همکاری و مشارکت بخش تلویزیونی لاینزگیت، کمپانی کینگ و استودیو تولیدات تلویزیونی شبکه CBS، تولید و پخش شود. پیتر لوین، سباستین ناتسون، مت کونیتز و راسل بایندر به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. ناتسون مدیر ارشد بخش خلاقیت کمپانی کینگ است و یکی از بنیانگذاران این کمپانی نیز است. او همچنین یکی از خالقان بازی Candy Crush Saga نیز است.

تاکنون تاریخی براش پخش مسابقه تلویزیونی Candy Crush اعلام نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده