نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

گجت پوشیدنی پوکمون گو پلاس از لحاظ سفارشی سازی اعلان ها غنی تر شد

بازیکنان Pokemon Go هم‌اکنون می‌توانند اعلانات مچ‌بند Pokemon Go Plus را بیش از پیش سفارشی‌سازی کنند.

از زمانی که گجت پوشیدنی پوکمون گو پلاس به بازار عرضه شده حدوداً یک ماه می‌گذرد. اکنون نیانتیک لبز، سازنده‌ی بازی پوکمون گو، امکانات نرم‌افزاری جدیدی را به این گجت اضافه کرده تا تجربه‌ی بهتری را برای دارندگان آن فراهم کند. این استودیو درباره‌ی بروزرسانی اخیر نوشته است:

مربیانی که با ابزار پوکمون گو پلاس در دنیای پیرامون‌شان به دنبال پوکمون می‌گردند اکنون می‌توانند از میان چندین حالت [جدید برای] اعلانات (Notifications)، یک مورد را انتخاب کنند. اگر می‌خواهید تا جای ممکن پوکمون‌های بیشتری بگیرید و پوکبال‌های بیشتری جمع کنید، همچنان اسکن کردن همزمان پوک‌استاپ‌ها و پوکمون‌ها به‌عنوان تنظیمات پیش‌فرض [در دسترس‌تان] قرار دارد. با این حال، شما می‌توانید هرکدام از اعلان‌ها را به‌دلخواه، به‌طور جداگانه فعال یا غیرفعال کنید.

شما همچنین می‌توانید در زمانی که با پوکمون همراه‌تان (Buddy Pokemon) در بیرون از خانه به سر می‌برید گزینه‌ای را انتخاب کنید تا اعلان‌ها به اطلاع‌تان نرسند؛ به‌شکلی که تنها مسافت طی‌شده‌ ثبت شود. ضمناً اگر بخواهید در زمان تعامل داشتن با پوکمون‌ها یا باشگاه‌ها (Gym) از اپ پوکمون گو استفاده کنید، پوکمون گو پلاس همچنان به اپلیکیشن متصل باقی خواهد ماند.

گزینه‌های فوق بدون نیاز به بروزرسانی نسخه‌ی پوکمون گو، به منوی بازی اضافه می‌شوند. جدیدترین نسخه‌ی بازی برای اندروید 0.41.4 است و تازه‌ترین نسخه در سیستم‌عامل iOS هم با شماره‌ی 1.11.4 شناخته می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده