نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

کمپانی Take-Two دامنه بازی احتمالی «Red Dead Online» را در آستانه معرفی Red Dead Redemption 2 به ثبت رساند

در ادامه اخبار مرتبط با قسمت جدید سری محبوب Red Dead، مرکز توجهات این روزهای جهان بازی‌های ویدیویی، اکنون Take-Two دامنه جدیدی را برای بازی احتمالی Red Dead Online به ثبت رسانده است.

طی دو روز گذشته، جهان بازی‌های ویدیویی در آستانه معرفی قسمت جدید یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ، غرق در هیجان بوده است؛ اولین نشانه‌ها هنگامی پدیدار شدند که حساب توییتر راک‌استار گیمز تصویری مرموز با زمینه قرمز و لوگوی استودیو را منتشر کرد و سپس یک روز بعد از آن، عکس دیگری را منتشر کرد که گاوچران‌های محبوب ما در یک غروب سرخ در حال آمدن به سمت کادر تصویر دیده می‌شدند. اکنون پس از تمامی این اتفاقات، به نظر می‌رسد این بار نوبت به کمپانی مادر یعنی تِیک-تو اینتراکتیو رسیده است تا با ثبت دامنه Red Dead Online، اطمینان قلبی پیش از معرفی رسمی را به طرفداران بدهد که Red Dead Redemption 2 در راه است!

ساعاتی پیش بود که یکی از طرفداران بازی، با انتشار تصویری از جزئیات یک وب‌سایت جدید با آدرس و دامنه RedDeadOnline.com در حساب توییتر خود، این خبر خوب را به مشتاقان Red Dead Redemption 2 داد. در حال حاضر اگر بر روی لینک این آدرس کلیک کنید، به فید اخبار وب‌سایت رسمی راک‌استار هدایت شده و در آن‌جا با همان تصویر دوم از بازی روبه‌رو خواهید شد. این یعنی یک اتفاق خوب! 

RED DEAD ONLINE info

از آن‌جا که GTA Online، بخش آنلاین و چندنفره بازی GTA V، مجموعه‌ای اینترنتی با دامنه‌های مجزا از بازی اصلی دارد، احتمال می‌رود که برای قسمت جدید سری Red Dead نیز چنین برنامه‌ای تدارک دیده شود. همچنین انتظار می‌رود همان هفت نفری که در دومین تصویر منتشر شده از بازی قابل مشاهده هستند، کاراکترهای اصلی ماجراجویی‌های درون بازی باشند.

ناشرین بازی‌های ویدیویی، اغلب اوقات دامنه‌های مربوط به وب‌سایت‌ها را به منظور جلوگیری از استفاده احتمالی سایرین از اسامی و دامنه‌های مشابه، به ثبت می‌رسانند و این اقدامات همواره نشان‌دهنده قطعیت بخشیدن به حدس و گمان‌ها نیست. درهمین راستا، چند روز پیش نیز Take-Two اطلاعیه‌ای را مبنی بر درخواست ثبت نشان تجاری «Ghost Story» برای یک پروژه مرتبط با برنامه‌های رایانه‌ای و بازی‌های ویدیویی منتشر کرد که هنوز جزئیات آن منتشر نشده است. 

راک‌استار تا کنون تنها به انتشار این دو تصویر بسنده کرده است و هنوز مشخص نیست که این پروژه معرفی نشده، نسخه ریمستر بازی‌های قبلی Red Dead است یا اثری جدید در ادامه یا حتی گذشته سری خواهد بود.  


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده