نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

بازی موبایل کارتی Call of Duty: Siege در استرالیا عرضه شد

Call of Duty: Siege که یک نسخه فرعی از سری Call of Duty است، برای پلتفرم iOS در استرالیا عرضه شده است.

کمپانی اکتیویژن پیش از این هم با بازی‌هایی چون Call of Duty: Heroes و Call of Duty: Strike Team سری کالاف دیوتی را به گوشی‌های موبایل برده است. با این حال چند وقتی بود که خبری از عرضه بازی موبایل جدیدی توسط این کمپانی به گوش نمی‌رسید تا اینکه امروز Activision یک بازی موبایل جدید از این سری را با نام Call of Duty: Siege به صورت محدود و فقط در کشور استرالیا روی پلتفرم iOS منتشر کرده است. نکته جالب اینکه این بازی سبک و سیاق متفاوتی داشته و به عنوان یک بازی کارتی عرضه شده است.

Call of Duty: Siege

بازی Call of Duty: Siege در دنیای Call of Duty: Infinite Warfare، نسخه جدید سری کالاف دیوتی که ۴ آبان عرضه می‌شود، جریان دارد و در آن شاهد بیش از ۴۰ کارت مختلف با طرح شخصیت‌ها، تجهیزات و روبات‌های Infinite Warfare هستیم که گیمر باید با استفاده از آن‌ها گیمر‌های دیگر را در قالب مسابقه‌های آنلاین شکست دهد. هرچه بتواند با شکست دادن دشمنان در لیگ‌ها صعود کنید، کارت‌های کمیاب‌تری را دریافت خواهید کرد.

مانند اکثر بازی‌های موبایل مشابه، Call of Duty: Siege هم به صورت رایگان ولی با خرید‌های درون‌برنامه‌ای عرضه شده است. این بازی توسط تیم سازنده Call of Duty: Heroes ساخته شده است و از آنجایی که بازی قبلی این تیم اثر نسبتا موفقی بود، می‌توان انتظار داشت که Siege هم به بازی خوبی تبدیل شود.

در صورت تمایل می‌توانید این بازی را از اپ‌استور استرالیا برای دستگاه iOS خودتان دانلود کنید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده