// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Civilization 6 در صدر فروش هفتگی بازی های استیم

بازی Civilization 6 توانست صدر فروش بازی‌های استیم را در هفته گذشته از آن خود کند.

بتازگی استیم لیست بازی‌های پرفروش هفته اخیر خود را منتشر کرد. طبق این لیست بازی Civilization VI که تا سه روز آینده عرضه می‌شود، توانست با کنار زدن بازی Shadow Warrior 2 رتبه اول را از آن خود کند. در ادامه با لیست کلی پرفروش‌ترین‌های هفته اخیر استیم آشنا خواهیم شد.

Civilization 6

بازی Civilization VI توانست رتبه‌های اول و سوم جدول را از آن خود کند. البته می‌توان گفت که در اصل رتبه اول جدول. زیرا رتبه سوم متعلق به نسخه دیلاکس ادیشن بازی است که شامل بسته‌های الحاقی و محتویات و ساندترک بازی است. بازی Civilization VI در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر میلادی) عرضه خواهد شد.

Shadow Warrior 2

بازی Shadow Warrior 2 یکی دیگر از بازی‌هایی است که توانسته فروش خوبی را در آخر هفته استیم از آن خود کند. این بازی که بتازگی منتشر شده از سوی منتقدین نیز مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین نسخه ویژه این بازی در رتبه هفتم لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد.

Mafia 3

رتبه چهارم این لیست تعلق دارد به بازی نه‌چندان موفق Mafia III. این بازی در ابتدای عرضه بر روی پی‌سی با مشکلات فراوانی از جمله محدود بودن نرخ فریم بازی مواجه بود و حال، با عرضه بروزرسانی این بازی، باز شاهد مشکلات فراوانی بر روی نسخه پی‌سی بازی هستیم. نقد مافیا ۳ در زومجی را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

Counter-Strike: Global Offensive

قطعا یکی از بهترین بازی‌های استیم Counter-Strike: Global Offensive است. بتازگی یک بروزرسانی برای این بازی در دسترس قرار داده شده که نقشه‌ای جدید را به بازی اضافه کرده است. البته این بازی شاهکار اصلا نیازی به بروزرسانی و محتویات جدید جهت قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار ندارد. حتی اگر شرایط برای این بازی عادی باشد، باز می‌توانیم شاهد حضور این بازی در لیست پرفروش‌ترین‌ها باشیم.

Europa Universalis 4: Rights of Man

Rights of Man در اصل بسته الحاقی جدید بازی Europa Universalis IV است که توانسته است رتبه ششم این لیست را از آن خود کند. این بسته الحاقی که عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذاشته، توانسته مخاطبین این بازی را به خود جذب کرده و در لیست پرفروش‌ترین‌ها در رتبه ششم قرار بگیرد.

GTA 5

بازی GTA V هم جز آن دسته از بازی‌هایی است که دیدن آن در لیست پرفروش‌ترین‌ها بعد از این همه مدت اصلا تعجب برانگیز نیست. با این‌ تفاسیر با توجه به عرضه شدن بسته الحاقی جدید بازی بنظر می‌رسد علاقه‌مندان بیشتری اقدام به خرید بازی کرده و حال GTA V در رتبه هشتم لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.

Battlerite

در هفته‌های ابتدایی عرضه بازی Battlerite، این بازی توانسته بود رده‌های بالایی لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد. ولی در هفته گذشته این بازی از لیست خارج شد و حال، بنظر می‌رسد طرفداران این بازی که هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده، قصد دارند به تجربه‌ای جدید از یک بازی آنلاین شوتر که بر اساس قهرمان‌های متفاوت پیاده سازی شده بپردازند. بازی Battlerite که این هفته در رتبه نهم قرار گرفته، سعی کرده با ترکیب سبک‌های مختلف بازی‌های MOBA طرفداران این مجموعه را به خود جذب کند.

Football Manager 2017

طبق آمار و ارقام بنظر می‌رسد بازی Football Manager 2017 تغییرات زیادی را بر روی بازی اعمال کرده و به یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه تبدیل شده است. اگر به مربی‌گری در فوتبال علاقه دارید، به هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید. نسخه هفدهم این مجموعه در رتبه دهم لیست هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار دارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده