// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

ویدیوی مقایسه نسخه پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 بازی Batman: Arkham City

ویدیوی مقایسه گرافیکی بازی Batman: Arkham City برروی پلی‌استیشن 3 و پلی‌‌استیشن 4، بهبود گرافیک نسخه ریمستر را نشان می‌دهد.

به دنبال انتشار ریسمتر بازی‌های نسل گذشته کنسول‌ها برروی نسل هشتم کنسول‌های مایکروسافت و سونی، کمپانی وارنر نیز در نهایت رسما در ماه اردیبهشت از انتشار مجموعه‌ای شامل دو بازی سری Batman خبر داده بود. اکنون ویدیویی جدید از مقایسه گرافیکی بازی Batman: Arkham City برروی دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی قرار است به عنوان بخشی از مجموعه Batman: Return to Arkham امروز ‍‍۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) عرضه شود. اکنون به ویژه با انتشار این ویدیوی مقایسه، فرصت مشاهده تغییرات ریمستر Batman: Arkham City برروی کنسول پلی‌استیشن 4 مهیا شده است:

|

با نگاهی به ویدیو به نظر می‌رسد که ریمستر بازی Batman: Arkham City با استفاده از قدرت موتور آنریل 4، تغییرات مناسبی را به ویژه در حالت‌های چهره و صورت شخصیت‌ها اعمال کرده است. همچنین، در بخشی از ویدیو شاهد بازتاب نور برروی آب ریخته شده برروی زمین هستیم که در نسخه قبلی بازی این موضوع دیده نمی‌شد. علاوه بر این، جزئیات لباس و محیط نیز دارای بهبود‌هایی است. به لطف مدل‌های فوق‌العاده شخصیت‌ها،‌ بازی اکنون به محصولی برای نسل حاضر شباهت دارد. استودیو راک‌استدی همچنین نورپردازی را با بهبودهایی همراه کرده که این موضوع تصاویری درخشان و به طور کلی رنگ‌هایی شفاف را ارائه می‌دهد. یکی از دیگر تغییرات بازی را می‌توان شفافیت دورنمای شهر آرکهام بیان کرد.

شرکت برادران وارنر امروز ۲۷ مهرماه مجموعه Batman: Return to Arkham را برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. با توجه به حجم درج شده برروی صفحه این کالکشن برروی فروشگاه پلی‌استیشن، بازیکنان نیازمند ۴۷ گیگابایت فضای خالی جهت تجربه دو بازی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City خواهند بود.

 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده