// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

بسته الحاقی Stormblood بازی Final Fantasy 14 معرفی شد

استودیو اسکوئر انیکس بسته الحاقی Stormblood بازی Final Fantasy XIV را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده و در جریان رویداد Fan Festival بازی فاینال فانتزی که در لاس وگاس برگزار شد، نائوکو یوشیدا، کارگردان بازی Final Fantasy XIV، بر روی صحنه آمد و جزئیات بروزرسانی جدید (نسخه ۴.۰) این بازی را در اختیار کاربران قرار داد. بزرگترین خبر حول این بروزرسانی، معرفی بسته الحاقی Stormblood که در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. وقایع Stormblood در Ala Mhigo رخ داده و باید به مبارزه کردن با شخصیت زنوس پرداخته و وی را سرنگون کنید.

متاسفانه یوشیدا اطلاعات دقیق‌تری از این بروزرسانی را در اختیار کاربران قرار نداد ولی بنظر می‌رسد با در دسترس قرار گرفتن این بسته الحاقی لول کاربران از ۶۰ به ۷۰ بروزرسانی شده و یک سری شغل‌های جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. یوشیدا قول داده که این بسته الحاقی آن‌قدر محتویات در اختیار شما قرار می‌دهد که ارزش آن با محتویات یک بازی که جداگانه عرضه می‌شود، برابری می‌کند. قطعا انتظار دایم محتویات این بسته الحاقی نیز حداقل در حد و اندازه بسته الحاقی Heavensward باشد. با این‌حال با توجه به اظهارات یوشیدا انتظارات از Stormblood بالاست.

جدای از محتویات گفته شده، بسته الحاقی جدید بازی Final Fantasy XIV شامل چهار محیط مسکونی برای بازیکنان است که در بازی اصلی وجود نداشت. همچنین می‌بایست انتظار اضافه شدن Primalهای جدید، سیاه‌چاله‌های جدید و مسابقات جدید Raids (مسابقاتی که حالت PvP داشته و تا سقف ۲۴ بازیکن در هر تیم گنجایش دارد) را نیز داشته باشیم. با بروزرسانی نسخه ۴.۰ سیستم مبارزاتی نیز تغییراتی را خواهد کرد و بهینه‌تر از قبل خواهد شد. بنظر می‌رسد این‌بار راحت تر از قبل می‌توانید از توانایی‌های خود استفاده کرده و همچنین آن‌توانایی‌های بازی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این بروزرسانی با تغییراتی مواجه خواهند شد. بنظر می‌رسد این کار در راستای ساده کردن سیستم گیم‌پلی بازی برای آن دسته از بازیکنانی است که بسادگی وارد دنیای بازی شده‌اند.

یکی دیگر از خبرهای خوشحال کننده حول این رویداد، این است که ظرفیت Inventory بازیکنان نیز گسترش خواهد یافت. یوشیدا اعلام کرد که این تغییر تیم سازنده را از لحاظ فنی به چالش کشیده و به احتمال زیاد اندکی بعد از بروزرسانی نسخه ۴.۰ به بازی اضافه خواهد شد. با این حال مدتی است که کاربران درخواست گسترش ظرفیت Inventory در بازی هستند. در آخر گفته شده که اگر کاربران می‌خواهند تجربه بهتری از بسته الحاقی Stormblood بر روی پی‌سی داشته باشند، بهتر از است ویندوز خود را از حالت ۳۲ بیتی به ۶۴ بیتی تغییر دهند. با این‌حال هنوز این بازی از ویندوزهای ۳۲ بیتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بسته الحاقی Stormblood بازی Final Fantasy 14 در اوایل تابستان ۲۰۱۷ میلادی بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده