نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

سریال War of the Worlds در دست ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، شبکه MTV در نظر دارد سریالی براساس فیلم و کتاب War of the Worlds تولید و پخش کند.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، سریالی براساس داستان جنگ دنیاها (War of the Worlds) در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از رمان The War of the Worlds اثر هربرت جرج ولز، نویسنده مشهور بریتانیایی باشد و شبکه MTV، جف دیویس، سازنده سریال تین ولف (Teen Wolf)، را برای ساخت این سریال استخدام کرده است. همچنین اندرو کوکران، نویسنده سریال Teen Wolf، نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

پخش سریال Teen Wolf از شبکه MTV قرار است پس از پایان فصل ششم در سال ۲۰۱۷ به پایان برسد و به نظر می‌رسد پس از آن ساخت سریال War of the Worlds آغاز شود. کتاب علمی تخیلی War of the Worlds نخستین بار در سال ۱۸۹۸ چاپ و منتشر شد و آخرین اقتباس سینمایی آن با نقش آفرینی تام کروز به همراه داکوتا فانینگ و کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۰۵ به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم موفق به فروش کمی بیش از ۵۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان شده است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد داستان اقتباسی تلویزیونی War of the Worlds نشده است، هرچند انتظار می‌رود داستان آن در مورد انسان‌ها و بیگانگان و احتمالا ارتباط بین آن‌ها باشد. همچنین هنوز مشخص نیست چه بازیگرانی قرار است در این سریال حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

آیا شما علاقه‌مند به ساخت سریالی تلویزیونی براساس رمان War of the Worlds هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده